Krem z filtrami do paszczy :-)

1. Data: 2003-08-22 08:10:52

Temat: Krem z filtrami do paszczy :-)
Od: "Gosia" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie - znow prosze o pomoc w sprawie wyboru kremu. Konczy mi sie
Dermika - czwarte opakowanie nawilzajacego Mat B i troche mi sie znudzilo,
wiec szukam czegos nowego :-)
Moje wymagania - do cery mieszanej ma byc z tendencja do tlustej raczej, po
25 roku zycia, czyli moze miec jakas witaminke C albo co innego
odmladzajacego; nadajacy sie pod makijaz, koniecznie z filtrem, cenowo mniej
wiecej tyle co Dermika, czyli do 50 zlotych moge dac. Macie jakis pomysl?
:-) Moze cos z chwalonego ciagle AA?
W miedzyczasie wyprobowalam Vichy Normaderm polecany kiedys przez Lie -
fajny, tylko mi sie niemilosiernie podklad na nim walkuje :-( I Chinskie
Ziola antystresowo-nawilzajacy Daxa - ta sama przypadlosc, co Vichy.
Pozdrawiam :-)

Gosia

1. Data: 2003-08-22 10:21:34

Temat: Re: Krem z filtrami do paszczy :-)
Od: "Mir_Gdyr" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

(ciach)
Może tym razem Thermal S Mat Vichy bądź Thermal UV miałam S Mat bardzo
ładnie się wchłania zostawiając na skórze film a nie lepką warstwę i jest
dobry pod makijaż ja zastanawiam się nad Olgo 25 Vichy czy ktoś go już nabył
i co o nim sądzi?
Joleczka

1. Data: 2003-08-22 11:26:24

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mniej
> wiecej tyle co Dermika, czyli do 50 zlotych moge dac. Macie jakis pomysl?

Obawiam sie, ze jesli chodzi o AA, a Ty masz cere _niebardzo_tlusta_, to
moze byc dla ciebie za silny. O matujacym mowie. Natomiast jest z serii Eris
Forte 25+ krem matujacy i z tego, co wyczytalam na ich stronie, nadaje sie
do kazdego rodzaju cery (to wlasnie mnie zadziwia hehe). Mialam probke, jest
bardzo przyjemny,a le dla mnei za slaby. Czy ma filtry, nie pamietam. Moze
ten?

Kruszyna

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-08-22 13:26:45

Od: "Aeris" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mir_Gdyr" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
ż ja zastanawiam się nad Olgo 25 Vichy czy ktoś go już nabył
> i co o nim sądzi?

ja mam bardzo przykre wspomnienia... dostalam po nim... uczulenia (wersja
dla skory suchej uzywalam tylko na policzkach). zaskoczylo mnie to bardzo bo
w koncu vichy to raczej nie uczulaja, a ja sklonnosci do alergii nie mam (a
przynajmniej nigdy nie mialam)... wiec stoi prawie caly sloiczek. a wczoraj
kupilam sobie dermike mat b nawilzajacy i jest cudny :) uwielbiam takie
lekkie i slicznie (jak dla mnie) pachnace kremiki.

magda

1. Data: 2003-08-22 19:40:54

Od: "Gosia" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka (Wrocław)" <m...@w...pl> napisał w

> Obawiam sie, ze jesli chodzi o AA, a Ty masz cere _niebardzo_tlusta_, > to
moze byc dla ciebie za silny. O matujacym mowie.

Nie wiem, jak by zadzialal, rzeczywiscie niektore mi skore wysuszaja, wiec
wolalabym nie ryzykowac. Chociaz jak bedzie okazja sprobowac, to czemu nie?
:-)

> Natomiast jest z serii Eris
> Forte 25+ krem matujacy i z tego, co wyczytalam na ich stronie, nadaje sie
do kazdego rodzaju cery (to wlasnie mnie zadziwia hehe).

Sprawdze :-) Chociaz za mna ostatnio te filtry chodza, jak diabli :-)

Gosia

1. Data: 2003-08-22 21:10:37

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> Sprawdze :-) Chociaz za mna ostatnio te filtry chodza, jak diabli :-)

A zastanawialas sie nad Iwostinem SPF 15/UVA-10? Wiele osob go sobie chwali,
ze swietnie nawilza, nadaje sie do cery mieszanej (ale nie matuje) no i te
filtry calkiem wysokie.

1. Data: 2003-08-23 08:23:40

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia napisał/a w news:bi5rnc$lln$5@atlantis.news.tpi.pl:

> Użytkownik "Kruszynka (Wrocław)" <m...@w...pl> napisał w
>
> Nie wiem, jak by zadzialal, rzeczywiscie niektore mi skore
> wysuszaja, wiec wolalabym nie ryzykowac. Chociaz jak bedzie okazja
> sprobowac, to czemu nie?

Wiesz co, zacznij lepiej od kremu matująco-koloryzującego AA z serii
zielonej. On nie jest _aż_ tak silnie matujący jak ten z
mikrogranulkami w biało-pomarańczowym opakowaniu.
Dla mnie był idealny na chłodniejsze dni - późna jesień, zima.
Jeżeli mimo wszystko będziesz się po nim szybko błyszczeć, to znaczy,
że potrzebujesz tego drugiego kremiku.

--
mips

1. Data: 2003-08-23 20:29:18

Od: "justyna " <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aeris <a...@e...pl> napisał(a):

> [...]
> w koncu vichy to raczej nie uczulaja, a ja sklonnosci do alergii nie mam (a

Oligo 25 zawierają miód (vichy nazwało go "polyfructol")- on często powoduje
alerige :(

ale poza tym oligo są bardzo przyjemne, zielony jest raczej dla cer tłustych
(hydrożel), natomiast różowe dla pozostałych (mimo, że vichy nazywa go kremem
dla cery suchej)

1. Data: 2003-08-25 21:22:24

Od: "Gosia" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zefirka" <z...@i...pl> napisał w wiadomości

> A zastanawialas sie nad Iwostinem SPF 15/UVA-10? Wiele osob go sobie
chwali,
> ze swietnie nawilza, nadaje sie do cery mieszanej (ale nie matuje) no i te
> filtry calkiem wysokie.

Dzieki za przypomnienie, to jeden z tych, ktore biore pod uwage. Zastanawiam
sie tylko, jak sie nada pod makijaz?

Gosia

1. Data: 2003-08-25 21:25:28

Od: "Gosia" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w

> Wiesz co, zacznij lepiej od kremu matująco-koloryzującego AA z serii
> zielonej.

Ja nawet nie mysle tak bardzo o matujacym, raczej o nawilzajacym
przeznaczonym do mieszanej cery, jak to jest w przypadku Dermiki. Doszlam do
wniosku, ze skoro mam matujacy podklad, to krem moge odpuscic - tym
bardziej, ze po matujacych czesto na twarzy mam takie dziwne uczucie...
napiecia, suchosci? Trudno mi okreslic, bo przeciez skora jednak od suchej
daleka :-)

Gosia

Powiem tylko (OT i nie OT)... :-))
błyszczyk do ust