Ostatnie zakupy ;-)

1. Data: 2003-07-07 15:30:48

Temat: Ostatnie zakupy ;-)
Od: "Gosia" <g...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

A wiec kupilam:
- mascare Bourjois Volume Glamour niebieska - jeszcze nie
wyprobowalam, ale mam nadzieje, ze po tylu dobrych ocenach nie bedzie
bublem :-)
- krem rozjasniajacy cienie pod oczami IF z serii Oligoaquavita - jak
na razie nie widze efektow, no ale dopiero trzy dni stosuje :-) Ladnie
sie wchlania, ma 30 ml i kosztuje okolo 13 zl. Zobaczymy, co bedzie
dalej;
- maseczke nawilzajaca w saszetce z serii Owocowy Sad za 1,50 wisniowa
do kazdego rodzaju cery - wystarcza na trzy razy bez problemu.
Maseczka mi bardzo podeszla - po pierwsze pachnie wisniami :-) po
drugie ladnie nawilza, dobrze sie wchlania, wygladza. Seria jest nowa,
firmowana przez Miraculum. kremy, z tego, co widzialam, sa po okolo 9
zlotych. Czy ktoras/ys z Was mial/a do czynienia z ta seria?
Pozdrawiam,

Gosia

1. Data: 2003-07-07 16:09:48

Temat: Re: Ostatnie zakupy ;-)
Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia wrote:

> [...]
> na razie nie widze efektow, no ale dopiero trzy dni stosuje :-) Ladnie
> sie wchlania, ma 30 ml i kosztuje okolo 13 zl. Zobaczymy, co bedzie

testowalam go dla Samego Zdrowia. poza jakims tam nawilzeniem nic sie
nie dzieje, niestety.

xx.

1. Data: 2003-07-07 19:12:17

Od: "Gosia" <g...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anek" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> testowalam go dla Samego Zdrowia. poza jakims tam nawilzeniem nic >
sie nie dzieje, niestety.

Buuu... Wiem, wiem, nie mozna wymagac cudow, jeszcze poprobuje :-)
BTW co trzeba zrobic, zeby moc potestowac jakis kosmetyk?
Pozdrawiam,

Gosia

1. Data: 2003-07-07 19:52:57

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia wrote:

> Buuu... Wiem, wiem, nie mozna wymagac cudow, jeszcze poprobuje :-)

poprobuj, ale nie robilabym sobie za wielkich nadziei...

> BTW co trzeba zrobic, zeby moc potestowac jakis kosmetyk?

nie wiem, jak inne dziewczyny, ktore testuja, ale ja jakis czas temu
chcialam wspolpracowac z SZ, cos tam z tego wyszlo, i przy okazji
zaproponowano mi testowanie.

xx.

1. Data: 2003-07-08 07:26:34

Temat: Kremy pod oczy (bylo: Re: Ostatnie zakupy ;-)
Od: "Gosia" <g...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anek" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> poprobuj, ale nie robilabym sobie za wielkich nadziei...

No juz nie robie, nie zalamuj mnie :-)
A tak przy okazji - wciaz sie zastanawiam nad jakims porzadniejszym
kremem pod oczy, na podstawie roznych opinii upatrzylam sobie dwa -
Advanced Night Repair E. Lauder i Clinique Anti-Gravity, ale... no
wlasnie, nigdzie nie ma informacji, czy sa dla cery bardzo dojrzalej,
na stronach firm brak informacji, panie w sklepie bardzo mnie przed
nimi bronia (ostatnio jedna zaproponowala mi z zamian All About Eyes
Clinique).
Czy Ty lub inne grupowiczki moga cos powiedziec na temat tych kremow?
Mam 27 lat, cere mieszana, cienie pod oczyskami :-)

Gosia

1. Data: 2003-07-08 07:40:13

Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <g...@b...org> napisał w wiadomości
> [...]
> na razie nie widze efektow, no ale dopiero trzy dni stosuje :-) Ladnie
> sie wchlania, ma 30 ml i kosztuje okolo 13 zl. Zobaczymy, co bedzie

Witam!!!

Ja zuzylam cale opakowanie tego kremu i NIC. Tyle tylko, ze dobrze
nawilzal i nic wiecej.

Pozdrawiam

Tysia

1. Data: 2003-07-08 09:58:25

Temat: Re: Kremy pod oczy (bylo: Re: Ostatnie zakupy ;-)
Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia wrote:

> [...]
> na stronach firm brak informacji, panie w sklepie bardzo mnie przed
> nimi bronia (ostatnio jedna zaproponowala mi z zamian All About Eyes

oba te kremy sa bdb na twoje przypadlosci. anr co prawda nie uzywalam,
ale wiele moich znajomych i owszem, i chwala sobie. ja jestem fanka
clinique, ag jest moim nr 1, jesli chodzi o dzialajace kremy pod oczy.
nie przejmuj sie opiniami pan ze sklepow, bo kremy uzywa sie wedlug
potrzeb, a nie wieku. ja mam 25 lat i uzywam tego kremu.

xx.

1. Data: 2003-07-08 11:16:07

Od: "Gosia" <g...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> uzywalam, ale wiele moich znajomych i owszem, i chwala sobie. ja
> jestem fanka clinique, ag jest moim nr 1, jesli chodzi o dzialajace

Dzieki za odpowiedz. Chyba sie wreszcie zdecyduje, bo marze o czyms,
co przynajmniej troche rozjasni moje cienie.

> nie przejmuj sie opiniami pan ze sklepow, bo kremy uzywa sie wedlug
> potrzeb, a nie wieku. ja mam 25 lat i uzywam tego kremu.

No wlasnie - nie wiem, czemu wielu ludzi tak usilnie trzyma sie tych
granic. Przeciez cery w jednym wieku sa zupelnie rozne.

Gosia

1. Data: 2003-07-08 11:21:59

Od: "Gosia" <g...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tysia" <t...@b...pl> napisał w wiadomości

> Ja zuzylam cale opakowanie tego kremu i NIC. Tyle tylko, ze
> dobrze nawilzal i nic wiecej.

No to juz kolejna opinia... Chyba go wywale :-) Nie, zartuje, nawilza
ok, szkoda, ze nie spelnia obietnic. No wlasnie, znacie taki preparat
kosmetyczny, ktory jest dokladnie taki, jak sie reklamuje? :-)

Gosia

1. Data: 2003-07-08 11:31:41

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No wlasnie - nie wiem, czemu wielu ludzi tak usilnie trzyma sie tych
> granic. Przeciez cery w jednym wieku sa zupelnie rozne.

No wlasnie. Ostatio widzialam jakis test czy cos w tym sensie i wyszlo mi,
ze mam cere 30-latki, a naprawde mam 27 lat (i to jeszcze niezupelnie,
dopiero za dwa tygodnie, hehe). Bardizej przerazilo mnei to, ze pamiec mam
40-latki. Oj, trzeba zacza zjadac jakis magnez albo co...

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

YR- Gdansk