trwała...

1. Data: 2003-07-07 13:31:51

Temat: trwała...
Od: "Kasia z BBPR" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Czy któraś z Was robiła sobie trwałą?? Chodzi mi nie o lekkie fale, a drobne
loczki, takie "spiralki". Rzadko widuje dziewczyny z trwałą, a jeśli już to
mają takie mniejsze lub większe fale. Czy któraś z Was miała na głowie takie
drobne, mocne loczki?? Chyba wiecie o co mi chodzi ;-)
Jeśli tak, podzielcie się wrażeniami. Zastanawiam się czy nie zrobić sobie
czegoś takiego na głowie...

pozdruffka
Kaśka

P.S. A co to "mokra włoszka"???

1. Data: 2003-07-07 14:22:18

Temat: Re: trwała...
Od: "soledad" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy któraś z Was miała na głowie takie
drobne, mocne loczki?? Chyba wiecie o co mi chodzi ;-)
Jeśli tak, podzielcie się wrażeniami. Zastanawiam się czy nie zrobić sobie
czegoś takiego na głowie...

Ja mialam cos takiego, robial to ponad rok temu w salonie u mamy kolezanki.
Zepsulam niestety efekt pierwotny, poniewaz zaraz po trwalej nalozylam na
nia dosyc mocna farbe wiec loczki troche sie rozprostowaly. Tego bledu juz
nie powtorze. Jesli chcesz moge ci na priv'a podeslac zdjecia ktore byly
robione jesienia - czyli juz jakies 2, 3 miesiace po zrobieniu.
Jesli chodzi o wrazenia - delikatne loki zostaly mi do dzisiaj, i podobno w
loczkach mi slicznie. Strasznie je lubie i jak tylko jeszcze troche odczekam
to mysle ze jednak zrezygnuje z dreadow na rzecz trwalej - taka jaka mialam.
Fakt faktem ze zrobienie intensywnych lokow wymaga dosc duzej ingerencji
chemicznej co pozniej objawia sie zniszczeniem wlosow, ale trzeba tylko
odpowiednio o nie dbac. Sa bardzo dobre kosmetyki ( w salonach fryzjerskich)
dzieki ktorym mozna wzmocnic i odzywiac wlosy po samym zabiegu.
Moje zdanie - jasne ze robic :)))

.... soledad ....

1. Data: 2003-07-07 17:54:28

Od: "Kasia z BBPR" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "soledad" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie powtorze. Jesli chcesz moge ci na priv'a podeslac zdjecia ktore byly
> robione jesienia - czyli juz jakies 2, 3 miesiace po zrobieniu.

Ooo dziekuje bardzo chetnie obejrze :)
Chodzi mi o to ze nie wiem jak uzyskac odpowiedni efekt - nie chce miec na
glowie "siana" tylko takie .. hmm.... ciezko mi sie dzis wyslowic ;) chodzi
o to zeby wlosy nie wygladaly jak u pudla ale zeby kazde pasmo bylo
"oddzielne" i mozna sie bylo doczesac. Czy to zalezy od wlosow czy zdolnosci
fryzjera?

Mam teraz na glowie balejaz (jeden kolor) i chcialabym dodac drugi + trwala.
Balejaz byl robiony jakis 1-1,5 temu czy to nie za szybko na trwala?? co
zrobic najpierw - drugi kolor balejazu czy trwala?? w jakim odstepie
czasu???

ufff ile pytan ;-)

pozdrawiam!!
Kasia

1. Data: 2003-07-07 18:16:13

Od: "soledad" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ooo dziekuje bardzo chetnie obejrze :)

juz wysylam zdjecie :)

> [...]
> o to zeby wlosy nie wygladaly jak u pudla ale zeby kazde pasmo bylo
> "oddzielne" i mozna sie bylo doczesac. Czy to zalezy od wlosow czy

wydaje mi sie ze to zalezy tylko i wylacznie od zdolnosci fryzjera - moje
wlosy byly strasznie zniszczone, ale mimo tego trwala wygladala slicznie.

> Mam teraz na glowie balejaz (jeden kolor) i chcialabym dodac drugi +
trwala.
> Balejaz byl robiony jakis 1-1,5

(miesiaca???? tygodnia???) bo w sumie nie wiem?

temu czy to nie za szybko na trwala?? co
> zrobic najpierw - drugi kolor balejazu czy trwala?? w jakim odstepie
> czasu???

Wiem ze na poczatek robi sie trwala - wynika to z tego, ze plyn uzywany do
trwalej wyplukuje barwniki - mnie wszystko splynelo do koloru, ktory mialam
po rozjasnianiu wlosow. Dlatego zaleza sie odczekac przynajmniej (chyba)
tydzien miedzy trwala a farbowaniem...

To tyle na razie .. wysylam zdjecie i pozdrawiam.

.... soledad ....

1. Data: 2003-07-07 22:56:05

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "soledad" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

>Jesli chcesz moge ci na priv'a podeslac zdjecia ktore byly
> robione jesienia - czyli juz jakies 2, 3 miesiace po zrobieniu.

A moge tez poprosic o to foto? bo jak to takie wloski jak mysle (i jakie
chcialabym miec) to moze tez sie skusze na trwala :)

Pozdro
Ania

GOSH
Pomocy!!!(po za dlugim opalaniu)