Re: Kremy z kwasami owocowymi

From: i-Ra <s...@i...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Kremy z kwasami owocowymi
Date: Tue, 29 Apr 2003 23:47:14 +0200

anna <a...@r...fm> wrote:

>ale chodzi Ci o krem z niewielkim dodatkiem kwasow, czy o solidne kwaszenie?

hmm.. wydaje mi sie ze mojej cerze jest potrzebne cos bardziej
radykalnego czyli chyba to drugie...

>jesli to drugie, to na grupie zjajdziesz mnostwo zwolenniczek 4 specyfikow:
>effaklar La roche possay
>cleanance k firmyniepamietamjakiej
>lysanel active laborat. SVR
>kremy neostraty

thnx, juz wiem mniej wiecej czego mam szukac :))

>ja jestem zwolenniczka lysanela, ale tez nie mam porownania, zadnego
>innego nie uzywalam. jest z tych 3 pierwszych najmocniejszy.

najmocniejszy - mowisz... ja co prawda nie mam wyjatkowo wrazliwej
buzki ale niedawno odkrylam jakies pekniete naczynko, czy to nie jest
przeciwwsakazanie? moze powinnam skupic sie na tych lagodniejszych
kremach?

>co do reszty niech sie wypowiedza uzywajace, albo lepiej poszperaj w
>archiwum grupy, jest tego troche.

dzieki :) tak zrobie chociaz to dla mnie troche klopotliwe bo jade na
modemie niestety :(