Kret !!

11. Data: 2003-10-01 17:18:27

Temat: Re: Odp: Kret !!
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Beata Mateuszczyk" <b...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:3F7B0854.2020702@poczta.onet.pl...

> I zainstalować elektryczne oświetlenie, żeby było cokolwiek widać w
> podziemnych krecich korytarzach. :-)
> Pozdrawiam
> Bea

Najlepiej te lampy co sie pala 30 lat i sa za darmo, bo na slonce i w
dodatku prezent sie dostaje i rabatek nie trzeba rozpieprzac i scian
wiercic.

Irek

12. Data: 2003-10-02 09:38:02

Temat: Re: Kret !!
Od: McZapkie <M...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

KamilQ popelnil byl nastepujacy tekst:
: Witam grup?.

: Jestem tutaj poraz pierwszy i nikogo nie znam. Mam pytanie. Niedawno do
: ogrogu wprowadzi? mi si? kret !!! Jak wykurzy? dziada? By?y butelki, puszki,
: jakie? trucizny. Help !!!

Poniewaz rok kreta sie ma ku koncowi, zdradze ci ze mam swietny
srodek na kreta.
Za jakis miesiac bedzie do odebrania, ilosc zapasow ograniczona
do sztuk 4.

MC

13. Data: 2003-10-02 10:17:41

Temat: Odp: Kret !!
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik McZapkie <M...@k...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:blgrlq$3al$...@g...uci.agh.edu.pl...
> Poniewaz rok kreta sie ma ku koncowi, zdradze ci ze mam swietny
> srodek na kreta.
> Za jakis miesiac bedzie do odebrania, ilosc zapasow ograniczona
> do sztuk 4.

A co? Lekarz zabronił odpicia ostatnich czterech piwek???? :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

14. Data: 2003-10-02 11:32:12

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Grzegorz Sapijaszko wrote:
> Bo Bogusław zapomniał dodać, że wcześniej należy kreta skierować do
> okulisty. I kupić mu okulary. Może być na bazarze. :->

Zamiast okularow moga byc szkla powiekszajace instalowane na
bejsbokretowce ;)
Ewentualnie zaczarowane lustereczko (powiedz przecie...hehehehe...).

Pozdrawiam,
robal.

15. Data: 2003-10-02 11:33:18

Temat: Przytul sie do swojego kreta ;)
Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

KamilQ wrote:
> Jestem tutaj poraz pierwszy i nikogo nie znam. Mam pytanie. Niedawno do
> ogrogu wprowadził mi się kret !!! Jak wykurzyć dziada? Były butelki, puszki,
> jakieś trucizny. Help !!!

Jakie trucizny????!!!!!!!!!!!
Przytul sie do swojego kreta - przekaze Ci pozytywna energie :]

Pozdrawiam,
robal.

16. Data: 2003-10-02 11:42:40

Od: "iwona" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam grupę.
>
> Jestem tutaj poraz pierwszy i nikogo nie znam. Mam pytanie. Niedawno do
> ogrogu wprowadził mi się kret !!! Jak wykurzyć dziada? Były butelki, puszki,
> jakieś trucizny. Help !!!
>

>Witam
>Jak już chcesz zabić biednego małego krecika to słyszałam o "ekologicznej
>metodzie":sadzisz sobie roślinkę o nazwie - wiczomlecz (Euphorbia lathyris)jej
działanie polega na tym iż do gleby wydziela substancje odstraszające krety.
>Ta "ekologiczna" metoda działa też zabójczo-korzenie są trujące,więc jak
chcesz oszczędzić na czasie to tak samo działaja jakieś chemikalia....i
powiadają że kretów zabijac nie wolno!!!
<pozdrawiam Iwona

17. Data: 2003-10-02 13:38:50

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"McZapkie" <M...@k...pl> wrote in message

> Poniewaz rok kreta sie ma ku koncowi,

Rok kreta zaczal sie w marcu, wiec konczy sie w marcu.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

18. Data: 2003-10-03 17:05:32

Od: McZapkie <M...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz popelnil byl nastepujacy tekst:

:> Poniewaz rok kreta sie ma ku koncowi, zdradze ci ze mam swietny
:> srodek na kreta.
:> Za jakis miesiac bedzie do odebrania, ilosc zapasow ograniczona
:> do sztuk 4.

: A co? Lekarz zabroni? odpicia ostatnich czterech piwek???? :-)

Nie jestem jakis slimak zeby piwo chleptac, i nie mam tego
w domu, zreszta wlewanie czegos chemicznego do gruntu uwazam
z gruntu za be.
Lepsze sa metody biologiczne, i te moja firma chcialaby Panstwu
serdecznie polecic:
http://layer.uci.agh.edu.pl/~mczapkie/priv/malekotki
2.html
UWAGA - oferta wazna do wyczerpania zapasow.
Dajemy certyfikaty na lownosc po mamie, zreszta jedna mala
myszke, ktora im przyniosla, juz spalaszowaly.

Pozdrawiam,
MC

Ps. rok kreta trwa krocej niz rok bo w zimie krety nie kretuja.

--
http://www.kolej.pl/~mczapkie
Anti-spam fake address, glue 'o' to k_lej

19. Data: 2003-10-03 18:21:00

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik McZapkie <M...@k...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:blka8s$ghq$...@g...uci.agh.edu.pl...
> Janusz popelnil byl nastepujacy tekst:

> Ps. rok kreta trwa krocej niz rok bo w zimie krety nie kretuja.

Czasem kretują i naprawdę potężne kopce potrafią usypać :)
--
Pozdrawiam, Kaśka

To pytanie smells like teen ogrodnik....
ciemięznik
tulipany
Jak ocenić wiek dębu
Płyta ze zdjęciami ze spotkania