Krew w oku

1. Data: 2002-09-07 16:12:16

Temat: Krew w oku
Od: "Yacool" <m...@p...multinet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio bylem nad jeziorem i po powrocie zauwazylem krew w oku. Pewnie
poszlo mi jakies naczynko(moze przez duuuzo alkoholu albo cos) to sie nie
przejmowalem, chociaz mam takie cos pierwszy raz w zyciu. Bylem u lekarza,
kazal mi brac Rutionoscorbin i Posorutin(krople) trzy razy dziennie. Krew
jak byla jak jest(tylko tam gdzie bylo biale), wzroku nie stracilem, ale
boje sie bo w drugim oku i po drugiej stronie tamtego zaczynaja mi
wychodzic(tzn. uwidaczniac sie) czerwone zylki, naczynka, czy cototam jest i
jak one tez pekna to ja hyba zwariuje. Mial ktos kiedys cos takiego ?? Jak
to leczyc ?? Co wolno mi robic a czego nie ?? Za jakiekolwiek info z gory
dziekuje

2. Data: 2002-09-07 19:10:36

Temat: Odp: Krew w oku
Od: "Joanna" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Yacool <m...@p...multinet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ald8gu$2df$...@n...tpi.pl...
> [...]
> to leczyc ?? Co wolno mi robic a czego nie ?? Za jakiekolwiek info z gory

Witaj,
Z gory zastrzegam ze nie jestem lekarka, i nie moge sie wypowiadac na temat
Twojej sytuacji, ale moge opisac przypadek mojego kolegi.
Otoz, mial on nieszczescie trafic wieczorem w czasie wyciagania gotowki z
bankomatu na grupke " mlodych gniewnych " w potrzebie, ktorzy zabrali mu
swiezo pobrane pieniazki, a dodatkowo "podziekowali" mu obijajac go
solidnie. W efekcie kolega przebywal 3 tygodnie na zwolnieniu, przez
pierwszy tydzien nie wstawal z lozka, mial miedzy innymi mocno obita twarz,
jego lewe oko mialo cale bialko w oku czerwone, na oko widzial, wlasciwie
tak samo jak na nieuszkodzone. Jego oko wrocilo do normy po prawie 2
miesiacach. Jeszcze dlugo straszyl kolegow w pracy wzrokiem terminatora :)
Zycze powrotu do zdrowia,

3. Data: 2002-09-07 21:56:56

Temat: Re: Krew w oku
Od: Gosia <t...@m...meil> szukaj wiadomości tego autora

"Yacool" <m...@p...multinet.pl> napisał(a) na pl.sci.medycyna:

> [...]
>to leczyc ?? Co wolno mi robic a czego nie ?? Za jakiekolwiek info z gory

hm, moja kolezanka, ma bardzo podobny problem. zaczelo sie od jednego
"peknietego naczynka" (?) na jednym z oczu. plamka nie znikala dlugi czas,
wiec poszla z tym do lekarza. dal jej jakies krople i powiedzial, ze
prawdopodobnie z przemeczenia (dziwne, bo ona bardzo malo czasu spedza
przed ekranem, itp.). do dzis stan oka sie nie polepszyl, a nawet wrecz
sprawa wyglada coraz gorzej, bo "czerwone zylki" zaczely sie pojawiac na
obu oczach! dziewczyna jest zdezorientowana, kompletnie nie wie co ma
robic: stosowac dalej krople? kolejny lekarz (a jesli to jaki?)?!

rowniez bylabym wdzieczna za jakies wskazowki, porady

goha

4. Data: 2002-09-08 08:10:13

Od: "q00" <q...@n...srem.pl> szukaj wiadomości tego autora

> sprawa wyglada coraz gorzej, bo "czerwone zylki" zaczely sie pojawiac na
> obu oczach! dziewczyna jest zdezorientowana, kompletnie nie wie co ma
> robic: stosowac dalej krople? kolejny lekarz (a jesli to jaki?)?!

Jeśli chodzi o "czerwone żyłki" to mialem cos podobnego, krople przepisane
przez lek. rodzinnego nic nie daly, po 2 tyg. poszedlem do okulisty,
dostalem inne kropelki, po paru dniach śladu nie było. Nazwy kropelek
niestety nie pamietam.

pozdr.
q00

5. Data: 2002-09-08 09:33:49

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to leczyc ?? Co wolno mi robic a czego nie ?? Za jakiekolwiek info z gory

Mialem kiedyś coś podobnego,też po przyjsciu z plaży.Minęlo samo bez śladu.Po
prostu male naczynko pękło i krew musi się wchłonąć.

Plusssz Active
Zespol pecherza neurogennego
Fw: POMOCY !!!
Endometrioza