Krokus zakwitł

1. Data: 2003-01-26 14:04:04

Temat: Krokus zakwitł
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka. Podczas dzisiejszych odwiedzin działeczki żona znalazła dwa
kwiatki krokusa. Łodyżki przemarznięte, ale kwiatki ocalały.
Czy to normalne, żeby krokusy kwitły w połowie stycznia? Wyczytałem, że
większość gatunków zakwita wczesną wiosną, w marcu i kwietniu.
Pozdrawiam kuriozalnie Ja...cki

2. Data: 2003-01-26 16:09:33

Temat: Re: Krokus zakwitł
Od: "Lucjan" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
że
> większość gatunków zakwita wczesną wiosną, w marcu i kwietniu.

Nie normalne.Być może częste zmiany pogody
w Twojej okolicy zmyliły te dwa krokusiki.
Pozdrawia Lucjan

3. Data: 2003-01-26 17:43:16

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in message news:b10prr$654$1@news.tpi.pl...
> [...]
> Czy to normalne, żeby krokusy kwitły w połowie stycznia? Wyczytałem, że
> większość gatunków zakwita wczesną wiosną, w marcu i kwietniu.

Nie, to nie jest normalne. Co to sie porobilo z ta pogoda w Polsce?
U mnie jek trzeba, znow spadl snieg i jest -10C.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2003-01-26 19:36:16

Od: "Jacek Biernacki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
że
> większość gatunków zakwita wczesną wiosną, w marcu i kwietniu.

Pewnie tak samo normalne, jak moje papierówki w listopadzie. Miały całkiem
kształtne i nawet spore owoce. A wszystko przez tę kilkunastoletnią "odwilż"
w Rosji.

5. Data: 2003-01-27 14:43:51

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in news:b10prr$654$1@news.tpi.pl:

> Czy to normalne, żeby krokusy kwitły w połowie stycznia?

We Wro mamy Krzykach takie jedno miejsce, gdzie panowie od ogrzewania
polozyli glowne rury bez izolacji. Mniej wiecej w polowie stycznia kwitna
tam przebisniego, krokusy i inne takie - rura idzie tuz pod blokiem i
ludkowie maja tam ogrodki :-)

A w O.Bot. kwitna oczary!
Jest slicznie i zolciutko.
Pozdrowienia - Ewa Sz.

6. Data: 2003-01-27 16:59:04

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:Xns93109F2D15B6Eewaszczbioluniwrocpl@156.17.1.3
8 Ewa
Szczęœniak <e...@b...uni.wroc.pl> napisał(a):

> [...]
> polozyli glowne rury bez izolacji. Mniej wiecej w polowie stycznia kwitna
> tam przebisniego, krokusy i inne takie - rura idzie tuz pod blokiem i

Hejka. Nasze ogródki działkowe położone są za miastem, a do najbliższej
rury co. tak na oko pół kilometra. Jedyne wytłumaczenie zakwitnięcia
krokusów, to ciepła rodzinna atmosfera jaka panuje na naszej działeczce.
:-)
Pozdrawiam dżdżysto Ja...cki

PS. Tego O.Bota w pobliżu bardzo Ci zazdroszczę. :-)

7. Data: 2003-01-28 20:10:25

Od: "Jacek Biernacki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> polozyli glowne rury bez izolacji. Mniej wiecej w polowie stycznia kwitna
> tam przebisniego, krokusy i inne takie - rura idzie tuz pod blokiem i

Tworząc, "jakąś tam" mapę, idę sobie z wykrywaczem. Wykrywałem przebieg CO.
Idę sobie i idę... Nagle: Bach!!!! Walnąłem w ścianę szklarni...

8. Data: 2003-01-29 09:24:09

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Biernacki" <j...@p...onet.pl> wrote in

> Tworząc, "jakąś tam" mapę, idę sobie z wykrywaczem. Wykrywałem
> przebieg CO. Idę sobie i idę... Nagle: Bach!!!! Walnąłem w ścianę
> szklarni...

Zycie nie pozwoli, zebysmy popadli w marazm i rutyne :-)
Taki jeden nasz znajomy postanowil wykopac sobie studnie. Wzial rozdzke.
Pochodzil po ogrodzie. Znalazl odpowiednie miejsce. Kopal caly dzien.
Zazgrzytalo. ?
Dokopal sie do metrowej rury prowadzacej wode dla Swiebodzic (takie 25 tys
mieszkancow) ze zbiornika w Dobromierzu :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

9. Data: 2003-01-29 18:15:05

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zazgrzytalo. ?
> Dokopal sie do metrowej rury prowadzacej wode dla Swiebodzic

Hejka. A ja do tej pory byłem raczej sceptycznie nastawiony do
różdżkarstwa. Jak kiedyś widziałem radiestetę, który kazał biec chłopu
naokoło pola, na którym miał być zasadzony sad a sam przy pomocy różdżki
odbierał fale, to mi się śmiać chciało. Ale szkic wodnych cieków podziemnych
wykonany w wyniku tych działań był zgodny z ukształtowaniem terenu -
różdżkarz narysował cieki w miejscach obnizenia terenu i to nawet sensownie
wyglądało. Radiesteta mi później wyjasnił, że człowiek jest doskonałym
ekranem, który odbija fale (promieniowanie). Kto wie? :-)
Pozdrawiam wietrznie i snieżnie Ja...cki

10. Data: 2003-01-29 18:46:39

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Dirko
(...)
> Pozdrawiam wietrznie i snieżnie Ja...cki

Strasznie zmienna u Ciebie pogoda Dirko vel Ja...cki.
Gdzie Ty mieszkasz ???
:-) Bogusław

Piec chlebowy.
Przyjme duże kwiaty doniczkowe!!