Krople do oczu

1. Data: 2003-07-13 22:50:29

Temat: Krople do oczu
Od: Krystyna Sobczyńska <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Troszkę za dużo siedzę ostatnio przed monitorem i naszła mnie pewna
myśl. Czy są jakieś krople do oczu, które działałyby odprężająco i
zmniejszały ryzyko wystąpienia ewentualnych chorób?
Dodam, że nigdy nie miałam problemu ze wzrokiem, a na początku roku
byłam u okulisty i stwierdził, że nić mi nie dolega. Teraz też nie mam
raczej żadnych objawów, poza przekrwionymi oczami rano. Nie wiem, czy
powinnam iść do okulisty, czy wystarczy udać się do apteki i nabyć
jakieś kropelki...
Poradźcie, proszę.

Pozdrawiam
KS

--
UPAŁ? Ubierz się w len! Atrakcyjna konfekcja męska i damska...
132

2. Data: 2003-07-14 04:26:48

Temat: Re: Krople do oczu
Od: "Szeląg" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

LACRIMAL - Krople do oczu, okulista mi je zapisał właśnie z racji siedzenia
przy kompie, to coś jak sztuczne łzy.

Jeśli siedzisz długo przed monitorem, pamiętaj żeby mrugać oczami (patrząc
na monitor zwykle robimy to rzadziej - oko sie wysusza) i czasami rób
krótkie przerwy, nie zaszkodzi też kiedy jest ciemniej zmniejszyć kontrast

3. Data: 2003-07-14 18:34:16

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Sobczyńska" <k...@w...pl> napisał w
wiadomości news:besnhm$jcf$1@news.telbank.pl...
> [...]
> myśl. Czy są jakieś krople do oczu, które działałyby odprężająco i
> zmniejszały ryzyko wystąpienia ewentualnych chorób?

O tym bylo juz tutaj ze 100x, przegladnij archiwum.
Jakiekolwiek krople nawilzajace ( sztuczne lzy ) - np polski Lacrimal,
zagraniczne: Taers Naturale, Oculotect itd - popytaj w aptece. I przy
komputerze co 1-1,5 godziny po kropelce do obu oczu.

casus
spec. ch. oczu

Rezonans magnetyczny
Vilcacora---gdzie można kupić????Pilne!!
morfologia dziecka (długie)
co to jest ???
zioła przeciw komarom..