Krople do oczu -które??

1. Data: 2005-05-16 15:55:30

Temat: Krople do oczu -które??
Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie, troche siedze przy kompie i przydalyby sie sie krople
nawilzajace kt mozna zakraplać na soczewki kontaktowe kt nosze na zmiane z
okularami

Aktualnie mam Homeoptic - tylko nat ych pisało ze mozna zakraplac na soczewki
kontaktowe

Ulotka Artelacu mowi tylko o soczewkach twardych , o miekkich nic nie wspomina

Ulotka Tears Naturale II w ogóle nic nie pisze o soczewkach

Nie wiem jak z Tears Naturale free, Dacrolux, Hylo -comod chyba mozna??-tylko
ciut drogowaty etc czy mozna je zakraplac na soczewki bądź moze jakies jeszcze
inne sa kt nie wymieniłam w miare rozsądnej cenie ??

A kolejne pytanie to jak czesto je zakraplać ??

Pozdrawiam

Aska

2. Data: 2005-05-16 17:16:38

Temat: Re: Krople do oczu -które??
Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

5...@n...onet.pl,
Aska <a...@o...pl>:

> Aktualnie mam Homeoptic - tylko nat ych pisało ze mozna zakraplac na
> soczewki kontaktowe

Nie ma w lekospisie, nazwa "pachnie" mi homeopatią...

> Ulotka Artelacu mowi tylko o soczewkach twardych , o miekkich nic nie
> wspomina

Nie mozna na soczewki.

> Ulotka Tears Naturale II w ogóle nic nie pisze o soczewkach
>
> Nie wiem jak z Tears Naturale free

obydwa mozna stosowac na soczewki

> Dacrolux

jak najbardziej

> Hylo -comod chyba
> mozna??-tylko ciut drogowaty etc czy mozna je zakraplac na soczewki

jak najbardziej, jest bez konserwantow w specjalnie dlugosterylnym
opakowaniu i ten goraco polecam; badania kliniczne pokazują, ze preparat
jest bardzo skuteczny w leczeniu dolegliwosci suchego oka, ja jako pacjent
moge potwierdzic z wlasnych doznac, ze dzialaly mi najlepiej i najdluzej
wystarczaly

> bądź moze jakies jeszcze inne sa kt nie wymieniłam w miare rozsądnej
> cenie ??

Jest jeszcze kilka preparatów z tym samym co HyloComod ale drozsze i/lub w
gorszym opakowaniu.

> A kolejne pytanie to jak czesto je zakraplać ??

Stosownie do odczuc - poczatkowo nawet co godzine, potem kilka razy
dziennie.

I starac sie mrugac przy komputerze.

--
Robert

3. Data: 2005-05-16 17:18:51

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

d6aki1$evf$...@o...icpnet.pl,
RobertSA u...@o...pl:

> jak najbardziej

chcialem napisac: nie wolno stosowac na soczewki miekkie, sorki

--
Robert

4. Data: 2005-05-16 17:25:18

Od: "Mika" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aska" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
jeszcze
> inne sa kt nie wymieniłam w miare rozsądnej cenie ??
>
> A kolejne pytanie to jak czesto je zakraplać ??

Najlepsze są krople nawilżające produkowane przez firmy produkujące soczewki
:) Przeznaczone typowo do nawilżania soczewek kontaktowych gdy przebywa się
w miejscach klimatyzowanych, przy wielogodzinnej pracy przy komputerze itd

-Lens Lubricate firmy Bausch&Lomb -cena 25 zł /15 ml. Krople przeznaczone do
wszystkich rodzajów soczewek
-AQuify -cena 19,90 zł/2 ml oraz 35 zł/5 ml (producent zapewnia że dają
wysoki komfort, podobno wystarczy jedna kropla dziennie)
-Focus Rewetting Drops firmy Ciba Vision- 16 zł/10 ml .Krople przeznaczone
do wszystkich typów soczewek.
- Renu Lubricating & Rewetting Drops firmy Bausch&Lomb -16 zł/8 ml.

Jest wiele rodzajów kropel, zapytaj u optyka najlepiej w jakimś dużym
salonie, Vision Express. :)

5. Data: 2005-05-16 19:55:41

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

d6alb1$2el$...@n...news.tpi.pl,
Mika <p...@o...pl>:

> Najlepsze są krople nawilżające produkowane przez firmy produkujące
> soczewki :)

Taaa... dobrze, ze dalas usmiech. Od tych z apteki roznia sie cena - cena
jest korzystniejsza. Dla salonu optycznego, oczywiscie...

> -AQuify -cena 19,90 zł/2 ml oraz 35 zł/5 ml (producent zapewnia że
> dają wysoki komfort, podobno wystarczy jedna kropla dziennie)

Te sa najlepsze z tych co wymienilas, bo to odpowiednik HyloComodu, tyle ze
drozszy i w zwyklym opakowaniu, a wiec po miesiacu do wyrzucenia (Hylo do 3
mies. od otwarcia).

> Jest wiele rodzajów kropel, zapytaj u optyka

nieeee...

--
Robert

6. Data: 2005-05-16 20:12:22

Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma w lekospisie, nazwa "pachnie" mi homeopatią...

tak, ale jak nie bylam pewna wolałam nie ryzykować ;) a farmaceutka srednio
umiala cos powiedzieć

> Tears Naturale free
> obydwa mozna stosowac na soczewki

na pewno >> hmm..... to szkoda ze producnet nie umieścil tej informacji w
ulotce

> [...]
> moge potwierdzic z wlasnych doznac, ze dzialaly mi najlepiej i najdluzej

no własnie zastanawiałam sie nad tymi tylko troche ta cena przeraza , ale
drugiej strony jesli mozna tryzmac je otwarte do 3 miesiecy to oplaca się

> Stosownie do odczuc - poczatkowo nawet co godzine, potem kilka razy
> dziennie.
>
> I starac sie mrugac przy komputerze.

staram sie mrugac ;) jak pamietam o tym

dzięki Robert za odpowiedź

7. Data: 2005-05-16 20:14:26

Od: "Mika" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
wiadomości news:d6ats7$pjd$1@opal.icpnet.pl...
> [...]
ze
> drozszy i w zwyklym opakowaniu, a wiec po miesiacu do wyrzucenia (Hylo do

boooo?

Kupując dany produkt zawsze cena jest korzystna dla sprzedającego.Optyk jak
optyk, można zasięgnąc informacji ale trzeba ją weryfikować wszystkimi
możliwymi sposobami. Mi w Vision Express powiedzieli że do soczewek J&J
Acuvue Advance tylko i wyłącznie płyn Opti Free a jak się okazało producent
zabrania tylko płynu SOLO PLUS gdyż ma jakiś specyficzny systemm dezynfekcji
którzy źle wpływa na silikonowe soczewki :)

8. Data: 2005-05-16 20:15:02

Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do wszystkich typów soczewek.
> - Renu Lubricating & Rewetting Drops firmy Bausch&Lomb -16 zł/8 ml.

dzieki za odp

> Jest wiele rodzajów kropel, zapytaj u optyka najlepiej w jakimś dużym
> salonie, Vision Express. :)

jakoś do optyków z Vision Express i innych sieciowych nie mam zaufania ;)
bałabym sie nawet u nich okularki robic ;)

pozdrówka

Aska

9. Data: 2005-05-17 09:18:13

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

5...@n...onet.pl,
Aska <a...@o...pl>:

> jakoś do optyków z Vision Express i innych sieciowych nie mam
> zaufania ;)

i slusznie

--
Robert

10. Data: 2005-05-17 09:19:59

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

d6av84$1rv$...@n...news.tpi.pl,
Mika <p...@o...pl>:
> Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
> wiadomości news:d6ats7$pjd$1@opal.icpnet.pl...

> boooo?

Po prostu to nie jest domena optyków.

> Kupując dany produkt zawsze cena jest korzystna dla
> sprzedającego.

Na ogol tak, ale chcialem przez to powiedziec, ze krople o podobnym skladzie
wychodza zwykle drozej w salonie optycznym. Porownywalem, ale sprawdz sama.

--
Robert

antybiotyki a ciąża
libido a pigułki antykoncepcyjne