Krostki po żelu do golenia

1. Data: 2003-05-14 15:01:08

Temat: Krostki po żelu do golenia
Od: "ŻabCia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Do tej pory goliłam pachy jednorazówką bez zadnego zelu,i żadnych reakcji
alergicznych niebyło. Ostatnio skusiłam się jednak na żel do golenia
Gillete, ten różowy, i teraz mam takie czerwone krostki. Czy już nie bede
mogła golić się maszynką? Czy poprostu nie stosować pianek? A i jeszcze
jedno: czy ta Venus wymaga pianki do golenia? Błagam, ratujcie moja paszki
:)....

POzdrawiam

1. Data: 2003-05-14 15:10:55

Temat: Re: Krostki po żelu do golenia
Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ŻabCia" wrote:

> Do tej pory goliłam pachy jednorazówką bez zadnego zelu,i żadnych reakcji
> alergicznych niebyło. Ostatnio skusiłam się jednak na żel do golenia
> Gillete, ten różowy, i teraz mam takie czerwone krostki.

Pytanie zasadnicze: ile razy uzywasz jednorazówki? Bo moze w tym tkwi
sekret- jesli wiecej niz raz, radzilabym zdezynfekowac.
pzdr
agi

1. Data: 2003-05-14 15:15:00

Od: "digital" <d...@a...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

ŻabCia napisal(a) w swoim liscie:
> [...]
> już nie bede mogła golić się maszynką? Czy poprostu nie stosować
> pianek? A i jeszcze jedno: czy ta Venus wymaga pianki do golenia?

Najprosciej bedzie zrezygnowac z zelu skoro Cie uczula. Zele, w tym Gillette
uzupelnione sa o walory zapachowe a to czesto moze wiazac sie z taka reakcja
skory. Znajdz specyfik pozbawiony perfumy i innych srodkow zapachowych. Ja
po kilku latach poszukiwan najlepszego specyfiku, pozostalem przy kremie do
golenia Clinique ale to specyfik do meskiego golenia ;-)

Pozdr.
Piotr
http://www.kosmetyka.net Twoj portal internetowy
Redakcja: ul. Ketlinga 11 lok. 34; 92-431 Lodz
Atelier: ul. Ks. Brzóski 5; 91-315 Lodz
Tel./fax (0-42) 670 02 28; (600) 485 673 usun"1" z adresu

1. Data: 2003-05-14 15:38:59

Od: "Adam" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ŻabCia" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> alergicznych niebyło. Ostatnio skusiłam się jednak na żel do golenia
> Gillete, ten różowy, i teraz mam takie czerwone krostki. Czy już nie bede

Tak, to koniec! Pozostaly Ci tylko nozyce do strzyzenia zywoplotu! A
wszystko przez te cholerna babska ciekawosc!

Czy poprostu nie stosować pianek? A i jeszcze
> jedno: czy ta Venus wymaga pianki do golenia?

Dziewczyno, Venus nawet nie snilo sie o piankach do golenia! Jestem
przekonany, ze przymknie oko na brak pianki.

>Błagam, ratujcie moja paszki

Tak to sie teraz nazywa?

1. Data: 2003-05-14 16:04:26

Temat: Re: Krostki po żelu do golenia - do Adama
Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, to koniec! Pozostaly Ci tylko nozyce do strzyzenia zywoplotu! A
> wszystko przez te cholerna babska ciekawosc!

Adamie,
Do tej pory wydawało mi się, ze sobie dowcipkujesz, często nie na
poziomie....ale trudno.
Teraz mam wrażenie, że powinieneś się leczyć.
Skąd tyle w Tobie jadu?
Skąd tyle agresji?
Czy wyżywając się w necie rekompensujesz sobie jakieś niepowodzenia lub
kompleksy?
Jest Ci miło, jak komuś dokopiesz?
Sprawia Ci to przyjemność?
Na Twoim miejscu poszłabym jednak do psychologa. Wygląda, że masz jakiś
problem, a Twoje zachowania tu, na grupie, to tylko czubek góry lodowej.
Ola

1. Data: 2003-05-14 16:13:06

Od: "Adam" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oleńka" <o...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Na Twoim miejscu poszłabym jednak do psychologa. Wygląda, że masz jakiś
> problem, a Twoje zachowania tu, na grupie, to tylko czubek góry lodowej.

Droga Olu.
Niewatpliwie masz racje we wszystkich spostrzezeniach, za wyjatkiem
przekonania o moim jadzie i agresji. Skad w Tobie tyle smutku?

1. Data: 2003-05-14 16:24:11

Od: "dri" <d...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam":
> Tak, to koniec! Pozostaly Ci tylko nozyce do strzyzenia zywoplotu! A
> wszystko przez te cholerna babska ciekawosc!

uwazaj, bo z babskiej ciekawosci jakas panna moze wyprobowac dzialanie
wyzej wspomnianych nozyc na tobie i pewnym strategicznym punkcie
anatomii.

dri

1. Data: 2003-05-14 16:35:42

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Droga Olu.
> Niewatpliwie masz racje we wszystkich spostrzezeniach, za wyjatkiem
> przekonania o moim jadzie i agresji.

Bo IMO powiedzenie dziewczynie, ze będzie musiała od dziś używać nożyc do
strzyżenia owiec do depilacji pach jest niewątpliwie zjadliwe i jest
wyładowaniem agresji.

> Skad w Tobie tyle smutku?

Smutku? Ja tylko Ci napisałam, że powinieneś zastanowić sobie, jak pordzić
sobie ze swoimi problemami, bo pisanie na grupę jest formą "wyładowania"
złych emocji, ale na pewno nie pomoże Ci dojść do ładu ze sobą.
Ot, taki półśrodek. Jedni krzyczą na psa podczas spaceru, inni upokarzają
pracowników, jeszcze inni topią smutki w alkoholu, a Ty wyżywasz się na
pl.rec.uroda.
Nie tędy droga, naprawdę.
Gdybym ja pytała o tę nieszczęśną piankę, byłoby mi przykro, gdybym dostała
taką odpowiedź jak Twoja - ani to pomoc, ani dowcip.....
O.

1. Data: 2003-05-14 16:40:45

Od: "Adam" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo IMO powiedzenie dziewczynie, ze będzie musiała od dziś używać nożyc do
> strzyżenia owiec do depilacji pach jest niewątpliwie zjadliwe i jest
> wyładowaniem agresji.

Niewatpliwie sie mylisz. Pozostaw we mnie tyle emocji, ile zastalas, nie
probuj dokladac na sile. Zywoplotu nie wspomne...

> [...]
> Ot, taki półśrodek. Jedni krzyczą na psa podczas spaceru, inni upokarzają
> pracowników, jeszcze inni topią smutki w alkoholu, a Ty wyżywasz się na

Przeciez sie z Toba zgodzilem, a rozumiem Cie doskonale...

> Gdybym ja pytała o tę nieszczęśną piankę, byłoby mi przykro, gdybym
dostała
> taką odpowiedź jak Twoja - ani to pomoc, ani dowcip.....

Niepotrzebnie - probowalbym Cie rozweselic. Zrozum, ja sobie zdaje sprawe,
ze wielki problem w piance i moze komus spedzac sen z powiek. Wlasnie
dlatego, w zart obracajac, sprawe bagatelizuje. Ja probuje oddzialywac
psychologicznie,a Ty tymczasem, niepostrzezenie (a po strzyzenie), mozesz
Żabci podsunac inne narzedzia i chemikalia. Kazde z nas postrzega problem
inaczej, a wyboru dokona Zabcia.

1. Data: 2003-05-14 16:44:52

Od: "Adam" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dri" <d...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> uwazaj, bo z babskiej ciekawosci jakas panna moze wyprobowac
dzialanie
> wyzej wspomnianych nozyc na tobie i pewnym strategicznym punkcie
> anatomii.

Nie wiem, co na to anatomia, ja poddaje sie z rozkosza.

krem koloryzjuacy
baza Sephory
Szminka nabłyszczająca
pryszcze a rower