pryszcze a rower

1. Data: 2003-05-14 11:56:47

Temat: pryszcze a rower
Od: "ZZZ" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Zaczełem w tym sezonie jeździć 70 km /dziennie na bike'u + często gram w
piłkę, no i niestety jakieś syfy mi się pojawiły na twarzy, owłosionej
skórze głowy plecach. Dodatkowo skóra stała się strasznie tłusta mimo, że
staram sie myć ją 3 razy dziennie mydłem Protex .W tym tygodniu trochę pada
i niestety nie jeżdżę na
rowerze więc skóra jest lepsza, ale w nastepnym pewnie pogoda bedzie dobra
więc trochę by się pojeździło. Macie jakieś sposoby jak się przed syfami
zabezpieczyć, bo z rowera niechcę rezygnować

pzdr SebaXYZ

1. Data: 2003-05-14 12:12:26

Temat: Re: pryszcze a rower
Od: "digital" <d...@a...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

ZZZ napisal(a) w swoim liscie:
> [...]
> dobra więc trochę by się pojeździło. Macie jakieś sposoby jak się
> przed syfami zabezpieczyć, bo z rowera niechcę rezygnować

Pryszcze czy potowki? Sprecyzuj. Wyglada na to iz zapocone pory skory oraz
nadmierna emisja z gruczolow powoduje zapychanie porow skory a w
konsekwencji potowki. Przesadzasz rowniez z myciem mydlem. Na jakis czas
odstaw mydlo a skorzystaj z przemycia skory mleczkiem i tonikiem. Zmywasz ze
skory naturalny plaszcz lipidowy pozostawiajac skore bezbronna. Wysycha
bardzo szybko a podczas wysilku organizm nawilza skore znacznie szybciej
chcac ja nawodnic i natluscic do wlasciwej proporcji... Kolo sie zamyka a Ty
masz problem.

Pozdr.
Piotr
http://www.kosmetyka.net Twoj portal internetowy
Redakcja: ul. Ketlinga 11 lok. 34; 92-431 Lodz
Atelier: ul. Ks. Brzóski 5; 91-315 Lodz
Tel./fax (0-42) 670 02 28; (600) 485 673 usun"1" z adresu

1. Data: 2003-05-14 12:20:25

Od: BaJarKa <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ZZZ napisał:

> Macie jakieś sposoby jak się przed syfami
> zabezpieczyć, bo z rowera niechcę rezygnować

Widziałam już to na preclu :)
Imo organizm się oczyszcza, intensywniej wydzielając toksyny, po kilku
dniach powinno być lepiej, a jesli nie, to koniecznie idź do lekarza.
Może zmień dietę, tzn. przez kilka dni postaraj się zmniejszyć ilość
białka, cukru i tłuszczu? Pij dużo niegazowanej wody.

--
pa, Bjk.

1. Data: 2003-05-14 12:20:59

Od: "ZZZ" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "digital" <d...@a...lodz.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> chcac ja nawodnic i natluscic do wlasciwej proporcji... Kolo sie zamyka a

nie wiem jaka jest różnica między pryszczami a potworkami, ale są to takie
białe wypryski + zaskórniaki
a skórę myje od niedawna mydłem, wcześniej było gorzej

pzdr SebaXYZ

1. Data: 2003-05-14 12:38:09

Od: "digital" <d...@a...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie wiem jaka jest różnica między pryszczami a potworkami, ale są to
> takie białe wypryski + zaskórniaki
> a skórę myje od niedawna mydłem, wcześniej było gorzej
>
> pzdr SebaXYZ

Zrob dobry piling, na poczatek delikatny, daj nieco odpoczac skorze i dobrze
ja odzyw. Mydla wysuszaja skore powodujac ze organizm paradoksalnie zwieksza
produkcje kwasow tluszczowych aby wyrownac gospodarke warstwy lipidowej w
skorze. Zle jest ja zaklocic gdyz warstwa ta jest regularnie odnawiana w
dobrym interesie skory. Uzywanie mydel, zwlaszcza tych "agresynych" (czyt.
aktywnych) moze powodowac spowolnienie odnowy tej waznej warstwy. Wracajac
do tematu, mleczko i tonic, odpowiednie odzywanie (niekoniecznie dieta ale
odstwailbym pikantne przyprawy i wysokotluszczowe produkty) i pilingi
odzywcze. Wazna jest rowniez odziez w trakcie treningu. Postaw na odziez z
bawelny.

1. Data: 2003-05-14 12:58:08

Od: "ZZZ" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BaJarKa" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik ZZZ napisał:
> Widziałam już to na preclu :)

jak masz taki problem to robisz co się da żeby uzyskać jakąś poradę :-)

pozdro

1. Data: 2003-05-14 13:29:00

Od: BaJarKa <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ZZZ napisał:

> jak masz taki problem to robisz co się da żeby uzyskać jakąś poradę :-)

Wiadomo :) widzę, że masz sporo porad tu i tam, więc pewnie coś pomoże,
daj znać o efektach.
Imo poza wszystkim - lekarz. Może to też być alergia...Jednak na mojego
nosa - wylatują toksyny. Jeśli zmieniła Ci się też woń potu, to stawiam
na to.
--
pa, Bjk.

1. Data: 2003-05-14 13:41:00

Od: "Adam" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odstwailbym pikantne przyprawy i wysokotluszczowe produkty) i pilingi
> odzywcze. Wazna jest rowniez odziez w trakcie treningu. Postaw na odziez z

No ale jaka jest ta roznica miedzy pryszczami, a potowkami, czy tez
potworkami, wszystko jedno?
Zbaranial Bidak... o potworkach nie czytal...

1. Data: 2003-05-14 13:50:53

Od: "digital" <d...@a...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No ale jaka jest ta roznica miedzy pryszczami, a potowkami, czy tez
> potworkami, wszystko jedno?
> Zbaranial Bidak... o potworkach nie czytal...

Sam bardzo dokladnie je opisal i nawet nazwal poprawnie zaskornikami, wiec
nie uznalem ze trzeba cos jeszcze wyjasniac. Pryszczem najczescie nazywa sie
pojedynczo wystepujacy i zapchany warstwa tluszczowa, kanal skorny.
Najczesciej jest on wypelniony biala limfa polaczona z kwasem tluszczowym a
srodowisko pryszcza jest zaczerwienione i podniesione. Potowki to grupowo
wystepujace, male kropeczki o struktorze niemal plaskiej, przylegajacej do
skory i wypelnione nieznaczna iloscia tluszczu w postaci bardziej
skondensowanej ale znacznie mniejszej.

1. Data: 2003-05-15 05:20:38

Od: "ZZZ" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Imo poza wszystkim - lekarz. Może to też być alergia...Jednak na mojego
> nosa - wylatują toksyny. Jeśli zmieniła Ci się też woń potu, to stawiam

nic mi nie wyskakiwało, więc może teraz musze przejść swoje. Tylko głupio to
wygląda - facet 27 lat i mu pryszcze wyskakują, jak dodać do tego że
wyglądam na liceum to wogóle jest interesująco.

pzdr SebaXYZ

dlaczego tak mało odcieni?
Jaki żel i gdzie gąbeczki w W-wie?
nogi...