Krosty

1. Data: 2007-05-08 10:02:07

Temat: Krosty
Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Po każdym goleniu okolic bikini w tym własnie miejscu pojawiają mi się
krosty- czerwone z ropą, z czasem łatwe do wyciścnęcia. kolejnym moim
problemem sa krosty, które pojawiają się nizej- bardzo bolesne i też
można je wycisnąć. Na udach od strony wewwnętrznej pojawiły mi się
male czerwne korstki, powoli znikają, natomist na pośladkach a
bardziej bolesne, latwe do wycisnięcia, co jakiś czas robi mi się co s
w podobie do wrzedzianki. Nie depiluję sie zadnymi kremami, używam
zwykłej maszynki do tego przeznaczonej zadziej depilatora. Nie weim co
mam o tym myśleć i jak działać. mam dopiero 18 lat

2. Data: 2007-05-08 10:41:12

Temat: Re: Krosty
Od: "diplodok" <t...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

bleee fuuu, a jesz tą rope jak wyciśniesz?

3. Data: 2007-05-08 14:48:10

Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <t...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
[...]

wiek tu nie ma nic do rzeczy-

Nie golić
, wyleczyć porządnie u dermatologa, a potem używać tylko kremów,
i balasmów zmiekczających po depilacji
ewentualnie wizyta w salonie kosmetycznym połaczona z fachową poradą.

Hbs Antigen - wynik pozytywny w ciazy
dziwna sprawa z kolanem
Opryszczka typ II a ciąża
Psycholog on line?! Tanio! ;)