Re: Krotki staz HELP!!!

From: "Nauczyciel" <s...@e...net.pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja,pl.soc.edukacja.szkola
Subject: Re: Krotki staz HELP!!!
Date: Fri, 24 Nov 2000 07:56:39 +0100

Użytkownik "jacek" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:8vjkbp$t1v$1@news.tpi.pl...
> uczelnie.
>
> Czy od razu człowiek musi byc taki złosliwy. A pan Panie Zawistowski to
> błęów w życiu nie robi?
> Jacek
Robię i paru rzeczy się nawet wstydzę. Ale nauczyciel błędów ortograficznych
robić nie może (ba, nawet nie ma prawa). Taki pogląd jest wynikiem tego, iż
szkoły kończyłem wtedy, kiedy liczyło się oczytanie i swobodne wyrażanie
swoich myśli na piśmie, poprawnych gramatycznie i ortograficznie. Błąd był
kompromitacją.
AZ