Re: Kruche paznokcie

1. Data: 2007-06-01 08:44:14

Temat: Re: Kruche paznokcie
Od: Carrie <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Maj, 23:23, Boska <n...@n...ru> wrote:

> ty sie lepiej chwal ile kg poszlo w eter :)

Około 15, a co? ;) Głupio się tak przyznawać...

> ja w trakcie South Beach jestem. chwale sobie,

Od kiedy i jakie efekty? :)

> ale cierpliwosci i silnej
> woli brak oj brak...

W takim razie życzę powodzenia :) Sama już odstawiłam leki
zmniejszające apetyt i teraz staram się uważać, co jem, i trochę się
boję, czy mi nie wrócą ataki głodu lub wściekłego apetytu. Gdyby
wróciły, to będzie bieda...

Ale co mam zrobić z paznokciami? Pożerać kilogramy żelatyny? Podobno
pomaga... :(

Pozdrawiam, Carrie

2. Data: 2007-06-01 13:39:41

Temat: Re: Kruche paznokcie OT - dieta SB
Od: Boska <n...@n...ru> szukaj wiadomości tego autora

Carrie wrote:

> Około 15, a co? ;) Głupio się tak przyznawać...

> Od kiedy i jakie efekty? :)

z przerwami od marca, z tym ze wiecej przerw niz nie przerw :)

ale efekty sa, wahaja sie od 7-9kg na razie. jeszcze duuuuzo zostalo do
zrzucenia, bo w tej chwili waze ok 112kg huehuehue. nie ma to jak zle
zapisane hormony. ale sie trzymam, nie jadam jesli bardzo nie musze ryzu
makaronu, chleba, ziemniaki nib moge w drugiej fazie ale poniewaz czasem
grzesze to staram sie kiedhy moge utrzymywac pierwsza faze. ale to
najbardziej lekka dieta do utrzymania z mozliwych. mozna jesc ile sie
chce tylko to co sie chce. generalnie mocno polecam, jesli najda cie
ataki apetytu. bardzo ladnie ustala trawienie i wcale sie nie chce
potwornie jesc. tylko czasem ma sie ochote, um. pogrzeszyc :)

z siostrzanym pozdrowieniem - Boska

3. Data: 2007-06-25 07:43:59

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

.

> Ale co mam zrobić z paznokciami? Pożerać kilogramy żelatyny? Podobno
> pomaga... :(
>
> Pozdrawiam, Carrie

Witam,

Żelatynę możesz sobie darować nie pomoże.
Lepsze efekty da wcieranie w paznokcie olejów.
Może być rycynowy, abisyński.
Nacieraj całą powierzchnię a najstaranniej nasadę paznokcia.
Odżywki do paznokci też mogą być wybierz takie, które zawierają krzem.
Odstaw na jakiś czas lakiery, zmywacze itp.
Będzie lepiej.

Pozdrawiam
August
-----------------------------
Lanolina i wazelina roślinna

http://maseczki.8am.pl
http://jast.8am.pl

4. Data: 2007-06-25 08:03:05

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Carrie" <c...@g...com> napisał w wiadomości
s.com...
Ale co mam zrobić z paznokciami? Pożerać kilogramy żelatyny? Podobno
pomaga... :(

Zelatyny nie probowalam :), ale napisze znowu to co juz nie raz tu pisalam
odzywka Herome nail hardener extra strong, tez jak kupowalam ja to myslalam
sobie ee tam pewnie kolejna zachwalana odzywka, ktora niewiele da, a tu masz
niespodzianka. Nie ma co sie wysilac z zabiegami u kosmetyczek, zuzylam
jedno opakowanie, od jakiegos czasu nie uzywam bo nie bylo okazji zamowic
nastepnego, a paznokcie ciagle mocne i bez problemu rozdwajania sie, a
wczesniej mnie to przesladowalo. W kazdym razie polecam bardzo, nie beda to
pieniadze wyrzucone w bloto.

--
pozdr,
ewka

5. Data: 2007-06-25 13:11:15

Od: "malaga" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewka" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Herome nail hardener extra strong

Jak to jest z jej stosowaniem, czy rzeczywiście należy jej używać tylko w
ciągu 14 dniowej kuracji maksymalnie dwa razy do roku? Bo coś mi się wierzyć
nie chce, że cztery tygodnie wystarczą, by moje paznokcie były w świetnym
stanie przez pozostałe 48 tygodni w roku ;)

6. Data: 2007-06-25 14:20:00

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "malaga" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie chce, że cztery tygodnie wystarczą, by moje paznokcie były w świetnym
> stanie przez pozostałe 48 tygodni w roku ;)

Ja uzywalam najpierw przez te 14 dni wedlug zalecen, byla od razu po tych 14
dniach widoczna poprawa, ale potem jeszcze stosowalam te odzywke jako baze
raz, czasem 2 razy w tygodniu, w zaleznosci od tego jak czesto robilam
manicure, az do czasu jak mi sie skonczyla ;) i jestem bardzo zadowolona. A
bylam naprawde sceptycznie nastawiona poki nie sprobowalam, ale za namowa
tutejszej grupowiczki postanowilam przekonac sie na wlasnych paznokciach i
efekt pozadany byl :)

--
pozdr,
ewka

Kruche paznokcie
[Allegro] Olej abisyński
płyn do czyszcz. pędzli do cieni - Kraków
push up w dużym rozmiarze
letni zapach ogorczany