Krupczatka

1. Data: 2002-11-01 21:19:45

Temat: Krupczatka
Od: "mamqa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze ktos zna jakis ciekawy przepis z krupczatka? Ojciec przez przypadek
kupl i nie mam pojecia co z tym fantem zrobic...

Mam(q)a

1. Data: 2002-11-01 22:24:32

Temat: Re: Krupczatka
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mamqa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Moze ktos zna jakis ciekawy przepis z krupczatka? Ojciec przez przypadek
> kupl i nie mam pojecia co z tym fantem zrobic...

SEROWIEC

"zapiekanka wychodzi tak pyszna i bogata w smaku, że nikt nie chce
wierzyć, że to z białego sera..."
Proporcje podane dla 4 osób.

Składniki:

0,5 kg białego sera (dobrze go posolić)
kubek kefiru
4 jaja
0,5 szklanki oleju
1 łyżeczka proszku do pieczenia
16 łyżek mąki krupczatki
por
pieczarki
sól i pieprz
Przepis:
warzywa drobno pokroić, wszystko razem wymieszać i piec 45 min w
temperaturze 200 stopni
Nadesłał(a): kropka , dnia: 2000-07-20
Źródło / autor: uzyskane od kolegi z pracy

***

ciasto cynamonowe z jabłkami

"Bogusia Wendt: Pyszne !!wszyscy sie w domu zajadaja sie puszyste i
wilgotne a cynamon nadaje specyficzny smak (tylko nie mozna go dawac za
duzo, mozna tez ekperymenowac z kakao albo kawa
cappucino)"
Składniki:

4 duże jabłka
orzechy włoskie i rodzynki
2 szkl. m?ki krupczatki
3/4 szklanki oleju
1 szkl. cukru
1 łyżeczka sody
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1 lyzeczka cynamonu
Przepis:

Jabłka obrać, pokroić w grube czastki i pokropic sokiem z cytryny
Wymieszac olej z cukrem potem powoli dodawac make i potem sode i proszek do
pieczenia i cynamon, na koncu dodac jablka i bakalie i wymieszac

Piec ok 30-45 minut zalezy kto ma jaki kto ma piekarnik
Nadesłał(a): Rena , dnia: 2001-09-21
Źródło / autor: grupa dyskusyjna pl.rec.kuchnia,autor: "Bogusia Wendt"

na www.puszkkka.vege.pl znajdziesz jeszcze 10 innych przepisow:)

1. Data: 2002-11-01 23:16:03

Od: "Mea" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sól i pieprz
> Przepis:
> warzywa drobno pokroić, wszystko razem wymieszać i piec 45 min w

Czy moglabys bardziej szczegolowo pisac:
ser ma byc pokruszony czy zmielony? czyli znaczy ze trzeba ser, kefir,
jajka, olej, proszek make, sol, pieprz wymieszac razem? Kolejnosc bez
znaczenia?
I potem zalac warzywa i do piekarnika?

Pytam dlatego, ze w kuchni jestem od niedawna :-))

Dziekuje i pozdrawiam,
Maja

1. Data: 2002-11-02 07:57:37

Od: "zbigniew" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

najprostrza potrawa to makaron z krupczatki ,......... do rosołu jest pyszny
andrzej

1. Data: 2002-11-02 09:27:20

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ser ma byc pokruszony czy zmielony? czyli znaczy ze trzeba ser, kefir,
> jajka, olej, proszek make, sol, pieprz wymieszac razem? Kolejnosc bez

wszystko razem i potraktowac mikserem. i to nie jest tak, ze masa serowa sie
zalewa warzywa, tylko wszystko razem musi byc zmieszane - naprawde jest to
bardzo prosta zapiekanka i bardzo smaczna:)

1. Data: 2002-11-02 23:05:06

Od: "Kachna" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mamqa napisal(a):

> Moze ktos zna jakis ciekawy przepis z krupczatka? Ojciec przez
> przypadek kupl i nie mam pojecia co z tym fantem zrobic...
>
> Pozdrawiam

Ja krupczatki uzywam do ciast kruchych i polkruchych, np. szarlotek.

--
Kachna z Wroclawia
w...@p...onet.pl

1. Data: 2002-11-03 16:57:44

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kachna" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ja krupczatki uzywam do ciast kruchych i polkruchych, np. szarlotek.

Zdecydowanie najlepsza do szarlotki. (
http://jduszczynska.republika.pl/kuchnia/szarlotka.h
tm ) Używam też do
różnych innych robót kuchennych - typu panierka, zagęszczenie sosu, lane
kluski.
Na pewno nie można jej użyć do biszkopta.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

piersi z kurczaka