Krupniok Slaski Bialy jak to sie je??

1. Data: 2003-06-06 16:32:14

Temat: Krupniok Slaski Bialy jak to sie je??
Od: "daniel" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Bylem dzisiaj w Slubicach i kupilem Krupniok Slaski Bialy ale my nie wiemy
´jak to sie je?? Mamy to gotowc, smazyc?

Pa

1. Data: 2003-06-06 16:46:35

Temat: Re: Krupniok Slaski Bialy jak to sie je??
Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Witam.
>
> Bylem dzisiaj w Slubicach i kupilem Krupniok Slaski Bialy ale my nie wiemy
> ´jak to sie je?? Mamy to gotowc, smazyc?
>
> Pa

Generalnie i jedno i drugie. Nie wiem czy są one surowe czy już obgotowane.
Proponuję delikatnie je obgotować paręnaście minut na delikatnym ogniu bez
przykrycia tak aby leciutko "pykały". następnie nieco osusz, wrzuć na słoninę
(pytanie, czy masz słoninę...) i obsmaż na rumiano. Smacznego!!!

Pozdrawiam
Wok

1. Data: 2003-06-06 17:02:57

Od: "daniel" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

one sa juz chyba obgotowane
dzieki za odpowiedz, a sloniny nie mamy :-(

1. Data: 2003-06-06 17:33:16

Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

To nie masz wyjścia i musisz zastąpić innym tłuszczem, choćby olejem. A
najlepiej wstrzymajcie się do jutra, kupcie trochę słoninki... :-)

Pozdrawiam i miłego wieczoru!
Wok

1. Data: 2003-06-08 11:37:20

Od: "daniel" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

zrobilismy wedlug twojego przepisu i te Kielbaski " Eksplodowaly nam na
patelni" chyba nic z tego nie bendzie :-(

1. Data: 2003-06-08 15:18:51

Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem jak to jest możliwe... Zbyt duży płomień pod patelnią? Ponastrzykiwane
wodą? Czy one były w naturalnych jelitach? Mam nadzieje, ze tak... Naprawdę nie
rozumiem :-( Nie mialy prawa! Taka jest procedura przygotowywania gotowych
już surowych śląskich krupnioków. Naprawdę bardzo, bardzo mi przykro. Mam
jedynie nadzieję, że nie było rannych...

Pozdrawiam
zasmucony Wok :-( :-( :-(

1. Data: 2003-06-09 08:26:32

Od: Anna G <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> witam
>
> zrobilismy wedlug twojego przepisu i te Kielbaski " Eksplodowaly nam na
> patelni" chyba nic z tego nie bendzie :-(

Niestety tak sie tez czasami zdarza.
Jakis miesiąc temu też została nam na obiad tylko kasza :-(
Podobno najczęsciej tak sie dzieje jesli w krupniokach było zbyt duzo
tłuszczu.
pozdrawiam
Anka

1. Data: 2003-06-09 10:30:16

Temat: Re: Krupniok Slaski Bialy - A jak sie to wytwarza???
Od: "M.W." <tangaroa@Nospam_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Jaka kasza do tego ??
czy należy rozumiec ze to bez krwi??
ciekawy jestem bo jak zyje o takim cudzie to nie słyszałem...

Marek Lubelskie

1. Data: 2003-06-10 14:43:58

Od: Anna G <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaka kasza do tego ??
> czy należy rozumiec ze to bez krwi??
Własnie tak to nalezy rozumieć.

> ciekawy jestem bo jak zyje o takim cudzie to nie słyszałem...
człowiek sie uczy przez całe zycie
pozdrawiam
Anka

Cos dobrego z jarzyn