Krwawienie /stosunek/ w czasie ciazy.

1. Data: 2005-09-24 15:22:16

Temat: Krwawienie /stosunek/ w czasie ciazy.
Od: "krissi" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Jak to jest z ta ciaza, a zwlaszcza z krwawieniem w trakcie jej trwania.
Zdarzylo mi sie po stosunku z chlopakiem, z ktorego konta wlasnie pisze, a
bylo to gdzies tak w drugim miesiacu ciazy, miec wprost po jego odbyciu
krwawienie z okolic narzadow rodnych. Utrzymywalo sie ono przez caly dzien.
Pytalam o to ginekologa i stwierdzil, ze to z przemeczenia i nie jest to nic
groznego. Zastanawiam sie jednak co moglo byc bezposrednia przyczyna takiej
reakcji organizmu, czy sam stosunek i czy jest on grozny, niebezpieczny dla
ciazy czy tez rzeczywiscie bylo to tylko przemeczenie. Nie bolal mnie przy
tym brzuch. Dzien wczesniej sforsowalam sie troche fizycznie przy pracy w
polu.
Ja i moj chlopak potrzebujemy bliskosci i wspolzycia, nie chcemy jednak
ryzykowac zdrowiem i zyciem naszego przyszlego dziecka. Czy i pod jakimi
warunkami mozemy wspolzyc, albo tez dlaczego nie powinnismy tego robic?
Obecnie jestem w okolo trzecim miesiacu ciazy.

Pozdrawiam
krissi

2. Data: 2005-09-24 21:14:20

Temat: Re: Krwawienie /stosunek/ w czasie ciazy.
Od: "Angie" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To jakiś niepoważny lekarz. zazwyczaj, choc nie zawsze oczywiście, w takich
sytuacjach, gdy występuje krwawienie lekarz powinien zebrac wywiad od
pacjentki i przynajmniej wykonać usg, aby sprawdzić czy utrzymuje się bicie
serduszka u płodu. Ja miałam krwawienia w pierwszych miesiącach, ponieważ
wystąpił krwiak na szyjce, ale moja koleżanka podkrwawiając właśnie po
stosunkach ... straciła dziecko, bo nie tyle, że nie poszła do lekarza, ale
... trafiła na podobnie luzackiego gina. Zazwyczaj przy krwawieniach post
stosunkowych lekarz bezwzględnie zakazuje współzycia i najczesciej
przepisuje Duphaston. Jednak oczywiście to sprawa indywidualna.
pzdr

3. Data: 2005-09-24 21:17:29

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 24 Sep 2005, krissi wrote:

> warunkami mozemy wspolzyc, albo tez dlaczego nie powinnismy tego robic?
> Obecnie jestem w okolo trzecim miesiacu ciazy.

zapytaj o to ginekologa, ktory powie Ci po zbadaniu czy wogole
mozesz wspolzyc - do tego czasu wstrzymaj sie

P.>
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

4. Data: 2005-09-25 11:26:39

Od: "koparaka" <t...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

idź dalej rób w polu wiesniaro

5. Data: 2005-09-25 13:44:30

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 25 Sep 2005 13:26:39 +0200, *koparaka*
<news:dh61h5$1fv$1@dami.news.tkdami.net> napisał(a):

> idź dalej rób w polu wiesniaro

A ty koparko iź już dalej kopać rowy.

--
Kaja

6. Data: 2005-09-26 17:23:32

Od: "krissi" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "koparaka" <t...@t...net> napisał w wiadomości
> idź dalej rób w polu wiesniaro

Niektorzy, w odroznieniu od Ciebie, musza PRACOWAC, zeby zyc - o ile
oczywiscie znasz znaczenie tego slowa.

EOT

7. Data: 2005-09-26 17:29:04

Od: "krissi" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Angie" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> sytuacjach, gdy występuje krwawienie lekarz powinien zebrac wywiad od
> pacjentki i przynajmniej wykonać usg, aby sprawdzić czy utrzymuje się

Ten lekarz to m.in. takze cytolog, przeprowadzil jakies badanie, ale USG nie
byl w stanie jeszcze wykonac - za wczesnie na to. To krwawienie bylo nie
tyle z narzadow rodnych, ile wogole mialo miejsce i podobno nie stanowilo
zagrozenia dla ciazy. Pamietam, ze bylam wtedy bardzo wyczerpana i
przespalam prawie caly dzien.

Najbardziej zastanawia mnie, jak to jest z tym wysilkiem fizycznym i
przemeczeniem, bo to o to tutaj chodzi. Skad biora sie takie krwawienia i
jaki maja wplyw na ciaze.

Z gory dziekuje za odpowiedz.

Serdecznie pozdrawiam
krissi

8. Data: 2005-09-27 13:02:21

Od: "mls" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ten lekarz to m.in. takze cytolog, przeprowadzil jakies badanie, ale USG
> nie
> byl w stanie jeszcze wykonac - za wczesnie na to.

Za wczesnie na USG? Eee...ZTCW to i w pierwszym miesiacu mozna USG zrobic...
Moze faktycznie lepiej byloby poszukac innego lekarza? :)

p, m.

9. Data: 2005-09-27 23:58:10

Od: "Radek R" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ten lekarz to m.in. takze cytolog, przeprowadzil jakies badanie, ale USG
> nie
> byl w stanie jeszcze wykonac - za wczesnie na to.

Co to znaczy "za wczesnie'? Byla 5 rano? Zmień ginekologa.

kamienie żółciowe
Ignorancja ze strony lekarzy :( brak zainteresowania - miazdzyca :(
Ignorancja ze strony lekarzy :( brak zainteresowania - miazdzyca :(
Ignorancja lekarzy :( brak zainteresowania [lipidy]
Ważne! Proszę o pomoc.