gojenie się rany

1. Data: 2005-09-24 15:46:19

Temat: gojenie się rany
Od: "Gekon_trupiarnia" <gekon_trupiarnia|@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc.

Jakiś czas temu otarłem sobie naskurek nad okiem, nawet nie wiem jak sie to
stało. W każdym razie zamiast się ładnie goić zaczyna mi sie rozrastać.
Wygląda jakbym sobie zrobił zakażenie, czym to mogę potraktować? Tabletki z
cynkiem nie bardzo pomagają. Ile moze potrwać gojenie sie takiej rany?

Pozdrawiam
Gekon

2. Data: 2005-09-24 15:50:43

Temat: Re: gojenie się rany
Od: Harry Haller <b...@h...com.wytnij> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 24 Sep 2005 17:46:19 +0200, "Gekon_trupiarnia"
<gekon_trupiarnia|@gazeta.pl> wrote:

> [...]
>cynkiem nie bardzo pomagają. Ile moze potrwać gojenie sie takiej rany?

Co to znaczy , że zaczął sie rozrastać ???
Powierzchnia rany się powieksza ???

Na twoim miejscu pokazałbym to dermatologowi
W tych okolicach niegojące się rany , ze skłonnością do powiększania się
są podejrzane.

Bez straszenia -
są typy raka skóry, które często występują właśnie w tej okolicy.
Idź do dermatologa , niech on to obejrzy i zadecyduje co dalej.
--
Leszek Słodkowski aka Harry Haller
gg 1398692 harry[at]harryhaller.com

3. Data: 2005-09-24 16:20:19

Od: "Gekon_trupiarnia" <gekon_trupiarnia|@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harry Haller" <b...@h...com.wytnij> napisał w
wiadomości

> Co to znaczy , że zaczął sie rozrastać ???
> Powierzchnia rany się powieksza ???

Zaczerwienienie dookoła, w dodatku występuje jakaś "wilgoć", nie wiem co
to -ropa? Jeżeli to jest zakażenie to rana musiałaby być zabrudzona (tak mi
sie zdaje) co też nie wiem jak sie mogłoby stać.
Miałem zamiar iść z tym do lekarza, teraz po tym jak mi napisałas o raku ...
ide na pewno. Dzięki za pomoc.

Pozdrawiam!
Gekon

4. Data: 2005-09-24 17:49:02

Od: Harry Haller <b...@h...com.wytnij> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 24 Sep 2005 18:20:19 +0200, "Gekon_trupiarnia"
<gekon_trupiarnia|@gazeta.pl> wrote:

>Miałem zamiar iść z tym do lekarza, teraz po tym jak mi napisałas o raku ...
>ide na pewno. Dzięki za pomoc.

Bez paniki - podałeś mało informacji
poza tym w necie nie można cię zbadać,
ale rany , które nie chcą się goić na twarzy szczególnie w okolicy oczu,
nosa etc. są podejrzane i MUSZĄ być obejrzane przez specjalistę
--
Leszek Słodkowski aka Harry Haller
gg 1398692 harry[at]harryhaller.com
Paderborn , Niemcy

Krwawienie /stosunek/ w czasie ciazy.
kamienie żółciowe
Ignorancja ze strony lekarzy :( brak zainteresowania - miazdzyca :(
Ignorancja ze strony lekarzy :( brak zainteresowania - miazdzyca :(
Ignorancja lekarzy :( brak zainteresowania [lipidy]