Krwiodawstwo

1. Data: 2001-04-18 21:23:29

Temat: Krwiodawstwo
Od: "Dziubola" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jestem krwiodawcą już od paru lat. Interesują mnie nasze prawa. Czy
istnieje jeszcze zniżka na lekarstwa, jeśli tak to na jakie. Jakie korzyści
mogą zachęcać nowych Krwiodawców do oddawania krwi?? Co na nasz temat mówią
rożne ustawy, gdzie tego szukać. Proszę o pomoc .
DZIUBOLA

2. Data: 2001-04-25 13:44:10

Temat: Re: Krwiodawstwo
Od: "filip" <p...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dziubola" <s...@p...com> wrote in message
> [...]
> DZIUBOLA
>
>z tego co się orientuje tylko zasłużenii krwiodawcy maja leki bezpłtne
musisz mieć legitymacje z numerem ze stacji krwodawstwa
pozdrawiam
filip

3. Data: 2001-05-04 18:51:20

Od: "TWEEDY" <1...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziubola napisał(a) w wiadomości: <9bl0ma$6k7$1@news.tpi.pl>...
>Witam!
>Jestem krwiodawcą już od paru lat. Interesują mnie nasze prawa.
Prawa ???, skończyły się wraz z socjalizmem. Przykre, ale prawdziwe.

>Czy
>istnieje jeszcze zniżka na lekarstwa, jeśli tak to na jakie.

Zniżka istnieje, a niektóre leki masz za darmo. Ale po kolei: Po oddaniu 6
litrów, dostajesz odznakę "Zasłużony Honorowy Dawca Krwi" do tego
legitymacja. i na tej podstawie lekarz na recepcie wypisuje ZHDK na tym swój
podpis i pieczątkę i to wszystko. Nie mam pojęcia wg jakich kryteriów są
podzielone leki ale niektóre są za darmo, na niektóre jest zniżka a za
niektóre trzeba płacić 100 %
W niektórych miastach dostajesz przejazdy MZK za darmo.
Zapytaj w PCK, albo w RCKK

>Jakie korzyści
>mogą zachęcać nowych Krwiodawców do oddawania krwi??

Jakie korzyści ????????? materialne - żadne. Dla mnie jest to
satysfakcja, że moja krew może komuś pomóc.
Nowych krwiodawców powinni " werbować" ludzie którzy krew oddają.

pozdr. TWEEDY

{ Odpowiadajac usuń cyferki z mojego adresu }
{ Lub d...@i...pl }

migrena-co nowego, moze juz sie to leczy skutecznie?
Zyrtec-czy rzeczywiscie pomaga w profilaktyce migreny?
czarna lista lekarzy
obrzezanie
chat