Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Kryteria oceny czyjegoś stanu zdrowia na psp (a'propos Piotr kontra E.W.) Re: Kryteria oceny czyjegoś stanu zdrowia na psp (a'propos Piotr kontra E.W.)

Re: Kryteria oceny czyjegoś stanu zdrowia na psp (a'propos Piotr kontra E.W.)

Data: 2010-05-16 17:43:26
Temat: Re: Kryteria oceny czyjegoś stanu zdrowia na psp (a'propos Piotr kontra E.W.)
Od: Piotr <p...@b...pl>

Aicha pisze:

> Widać, że się lektur nie czytało.

No nie skojarzyłem, ponieważ ta "Moralność..." nie była moją ulubioną,
w odróżnieniu najwyraźniej od niektórych.

> Tak, przytuliłam zmarznięte dziecko ;)
> Własne, żebyś znów sobie czegoś nie dopowiedział :>

Ups. No to sorry za te lekkie faux pas.
Tak rzadko piszesz o sobie jako o matce przytulającej
dziecko, że chyba się tego nie spodziewałem.
A z pewnością takich opisach znacznie lepiej wypadasz niż w innych ;-)
Piotrek