Kryteria wyboru frytkownicy

1. Data: 2007-06-01 15:31:43

Temat: Kryteria wyboru frytkownicy
Od: topek <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
przejzalem troche archiwum i w sumie moglbym podjac decyzje na podstawie
tego co przeczytalem, ale wiadomo, ze firmy wypuszczaja coraz to nowe
modele.

Czy ktos moglby polecic frytkownice taka do ~ 400zl
A jesli nie mozesz podac konkretnego modelu na co zwracac uwage
wybierajac frytkownice?

Bede smazyl z raz na tydzien (frytki moze jakis mrozony cordon bleu) i
chcialbym jak najlatwiej, najszybciej i najrzadziej wymieniac olej i myc
to ustrojstwo :) Oczywiscie bez przegiec, ale sa moze urzadzenia ktore
sobie lepiej z tym radza.
Mycie tez powinno byc proste i bez zakamarkow. Mam robot kuchenny
siemensa i co zrobie np coleslawa to wyjmowanie ubitej kapusty z
zakarmkow nozem jest malo przyjemne. A wystarczylo w tym miejcu wylac
gladki, bez kantow i dziur plastik.. :)

--
topek-> jak zawsze pozdrawiający
S: I ja tylko ten raz pamiętam, że tam była jakaś baba, czarna taka

2. Data: 2007-06-01 17:53:53

Temat: Re: Kryteria wyboru frytkownicy
Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** topek wrote:

> A jesli nie mozesz podac konkretnego modelu na co zwracac uwage
> wybierajac frytkownice?

Na pojemność/wielkość - chyba nie potrzeba Ci 5l do usmażenia dwóch
frytek. :)

> Bede smazyl z raz na tydzien (frytki moze jakis mrozony cordon bleu)
> i chcialbym jak najlatwiej, najszybciej i najrzadziej wymieniac olej
> i myc to ustrojstwo :)

No to drugie kryterium, BTW we frytkownicy używa się frytury, nie oleju.

> wyjmowanie ubitej kapusty z zakarmkow nozem jest malo przyjemne. A
> wystarczylo w tym miejcu wylac gladki, bez kantow i dziur plastik.. :)

Gładki tak, ale szkło albo teflon.

--
+ ' .-. .
, * ) )

3. Data: 2007-06-02 08:52:03

Od: "-=Elwood=-" <elwood@S_P_A_M_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "topek" napisał:
> przejzalem troche archiwum i w sumie moglbym podjac decyzje na podstawie tego
> co przeczytalem, ale wiadomo, ze firmy wypuszczaja coraz to nowe modele.

Jasne, różniące się jedynie mocą, funkcją szybkiego grzania tłuszczu,
ewentualnie coraz to droższymi filtrami, zabijającymi się z różną szybkośćią.

> [...]
> lepiej z tym radza.
> Mycie tez powinno byc proste i bez zakamarkow.

Kup sobie jakąś zwykłą frytkownicę i ciesz się z niej. Chyba że musisz wydac
400zł żeby czuć się lepiej.
Osobiście uważam że frytkownice z głebokimi koszami sprawdzają się lepiej niż te
z płaskim, niezbyt głebokim koszykiem.
Skoro chcesz używac frytkownicy do okazjonalnego smażenia, niewielkiej ilości
dań, to nie ma co przepłacać.np.:

Moulinex,
http://www.allegro.pl/item199074337_frytkownica_moul
inex_akg_243_hurtownia_aga_tychy_.html
Philips,
http://www.allegro.pl/item199147451_frytownica_philp
s_hd_6105_nowa_gwarancja_2_lata.html

http://www.allegro.pl/item199810450_super_frytkownic
a_dla_ciebie.html

... cokolwiek. Mi kilka lat sprawdza się Clatronic, najzwyklejszy.
POzdrawiam

-=Elwood=-

FOREMKI DO SZYNEK, MIELONEK I GOLONKI
DO TESCIOWY