Re: Krytykantom RN.

Data: 2018-07-13 09:19:41
Temat: Re: Krytykantom RN.
Od: Kviat

W dniu 2018-07-12 o 21:23, XL pisze:

> Odpowiadam na SWOJE posty - odniesieniami do konkretnych treści wyraźnie
> sugerując, że jak najbardziej czytam odpowiedzi tych, na których posty NIE
> ODPOWIADAM.

No widzę właśnie.
Próbujesz sama siebie oszukać, że niby nie odpowiadasz, ale jednak
odpowiadasz.
Żałosne :):)

> Nigdzie nie twierdziłam, że ich nie czytam.

Dlaczego znowu kłamiesz? Już tyle razy obiecywałaś, że będziesz
ignorować moje posty, aż rachubę straciłem...
No tak, przecież ty bez kłamstwa żyć nie potrafisz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr