Krytykantom RN.

1. Data: 2018-07-12 09:58:23

Temat: Krytykantom RN.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://ruchnarodowy.net/wp-content/uploads/Program-R
uchu-Narodowego.pdf

Przeczytanie grozi przystąpieniem do RN!
--
XL

2. Data: 2018-07-12 12:25:25

Temat: Re: Krytykantom RN.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-07-12 o 09:58, XL pisze:

> Przeczytanie grozi przystąpieniem do RN!

Raczej zejściem ze śmiechu, chociaż to śmieszne nie jest. To jest groźne
i powinno być jak najszybciej zdelegalizowane.
Militaryzacja narodu... cholerni faszyści. W jakim kraju my żyjemy, że
pozwala się takie teksty bezkarnie publikować?
Dałem radę przeczytać do strony 3. To gwałt na rozumie i przyzwoitości.
Sny o potędze... Piszą takie głupoty, a potem nadziwić się nie mogą, że
inni się z tego kraju śmieją i nikt poważny nie chce z nimi gadać.
Ludzie, którzy piszą takie teksty w XXI w. musieli zatrzymać się w
rozwoju i zapewne spali na lekcjach historii.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2018-07-12 14:15:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> http://ruchnarodowy.net/wp-content/uploads/Program-R
uchu-Narodowego.pdf

> Przeczytanie grozi przystąpieniem do RN!

Oczywiście liczę też na to, że każdy prawdziwy (czyli tępy i
niezorientowany) krytykant sam tu udowodni swoją indolencję w temacie,
chwaląc się, że to, co krytykuje, zna tylko z pierwszych trzech stron, na
ktorych zakończył swoją merytoryczną edukację.
LOL

--
XL

4. Data: 2018-07-12 15:09:00

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-07-12 o 14:15, XL pisze:
> [...]
> chwaląc się, że to, co krytykuje, zna tylko z pierwszych trzech stron, na
> ktorych zakończył swoją merytoryczną edukację.

Jakie to infantylne, że odpowiadasz na swoje posty udając, że nie
czytasz moich :):)

I czego znowu nie zrozumiałaś? Chcesz dyskutować merytorycznie o
faszystowskich poglądach? Na ten temat powiedziano już chyba wszystko,
wystarczyło się uczyć. Mam ci tu przepisać jakiś podręcznik do historii,
czy sama dasz radę zajrzeć?
Wrzuć coś nowego (i merytorycznego), to będzie powód do dyskusji.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2018-07-12 21:23:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> chwaląc się, że to, co krytykuje, zna tylko z pierwszych trzech stron, na
> ktorych zakończył swoją merytoryczną edukację.

Odpowiadam na SWOJE posty - odniesieniami do konkretnych treści wyraźnie
sugerując, że jak najbardziej czytam odpowiedzi tych, na których posty NIE
ODPOWIADAM. Nigdzie nie twierdziłam, że ich nie czytam.

--
XL

6. Data: 2018-07-13 09:19:41

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-07-12 o 21:23, XL pisze:

> Odpowiadam na SWOJE posty - odniesieniami do konkretnych treści wyraźnie
> sugerując, że jak najbardziej czytam odpowiedzi tych, na których posty NIE
> ODPOWIADAM.

No widzę właśnie.
Próbujesz sama siebie oszukać, że niby nie odpowiadasz, ale jednak
odpowiadasz.
Żałosne :):)

> Nigdzie nie twierdziłam, że ich nie czytam.

Dlaczego znowu kłamiesz? Już tyle razy obiecywałaś, że będziesz
ignorować moje posty, aż rachubę straciłem...
No tak, przecież ty bez kłamstwa żyć nie potrafisz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Apel do Leo.
Przepraszam wszystkie Kobiety-Matki.
Szantaż w Londynie.
Krzysztof Urbański, tajemnica sprzed lat i jej konsekwencje.
Marek Zieliński nadal w kręgu zainteresowań moich destruktorów.