Marek Zieliński nadal w kręgu zainteresowań moich destruktorów.

1. Data: 2018-07-08 11:45:14

Temat: Marek Zieliński nadal w kręgu zainteresowań moich destruktorów.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Marek Zieliński jest wciągany przez jakiegoś majętnego człowieka
mieszkającego we własnym domu poza Oleśnicą. Facet przebywał ponoć przez
3 lata poza Polską i dorobił się fortuny według Marka. Markowi imponuje
blichtr i splendor posiadania, gdyż uważa się za kogoś lepszego od
innych i ciągle psioczy na to, że musi mieszkać w DPS-ie. Chce
koniecznie wyrwać się z tego nieswojego Domu, w którym, na dodatek,
szalał terror. Łapie się więc bezkrytycznie każdej propozycji, która w
jego przekonaniu da mu niezależność od DPS-u. Kumplował się z
oleśnickimi motocyklistami, którzy przyjeżdżali do PDPS w Ostrowinie
prawie co roku, i którzy na brak kasy raczej nie narzekają. Gdy
przyjeżdżali Marek dostawał forsę, podarunki, wyżerkę i alkohol.

Teraz ponoć ma tego nowego "przyjaciela" poza Oleśnicą, który obiecuje
mu gruszki na wierzbie, i który jest w oczach Marka wiarygodnym dlatego,
że sam ma dużo. W przekonaniu Marka, ktoś, kto sam dużo posiada jest na
pewno człowiekiem uczciwym ponieważ u nikogo nie musi żebrać. Zapomina
jednak o tym, że ktoś, kto w tak krótkim czasie "dorobił się" dużych
pieniędzy na saksach na 100% zdobył te pieniądze w sposób nieuczciwy. I
nie ma tutaj znaczenia na czym to przestępstwo polegało.

No więc ten nowy "przyjaciel" Marka Zielińskiego, jak już pisałem,
oferuje mu na start mieszkanie, pracę i 29-latkę, jego rzekomą krewną.
Zgodnie z moją teorią wychowawczą, jeżeli proces wychowawczy nie
przebiegał w taki sposób o jakim piszę w moim paradygmacie wychowawczym,
to kobieta na pewno jest prostytutką, która z powodu braku zaufania we
własne siły MUSI handlować seksem gdyż nie jest w stanie być dla
mężczyzny partnerką i za wszelką cenę musi go zdominować. A najprostszym
narzędziem którym dysponuje jest jej nieokiełznana seksualność za pomocą
której ujarzmi każdego mężczyznę, któremu z racji niewłaściwego
wychowania (przygotowania do życia w rodzinie) brakuje poczucia własnej
wartości. Ta 29-latka jest więc w stanie poniżyć Marka jeżeli ten
zacznie kozakować ze swoją wolnością pozbawioną trwałej podstawy.
Wystarczy więc by ktoś wcześniej poniżył ją by ona dokładnie tak samo
poniżyła Marka seksualnie a z kolei Marek w odruchu samoobronnym
wyładuje się na niej zabijając ją. Rzekomy "przyjaciel" Marka zatuszuje
cała sprawę pod warunkiem, że Marek będzie mu posłusznym i zgodzi się
dokonać każdego przestępstwa, które mu zleci ten "wierny przyjaciel" w
zamian za dochowanie markowej tajemnicy, która będzie wisiała nad
Markiem niczym miecz Damoklesa. Dość wysoka cena za iluzję niedojrzałej
"wolności". Do tego samego przymuszał Marka również psycholog, Krzysztof
Leszczyński, którego udało mi się chwilowo zneutralizować.

A ponieważ ten "przyjaciel" jest na pewno pedofilem (tylko pedofile
bogacą się bardzo szybko, więc jest na pewno człowiekiem władzy i moim
zdeklarowanym wrogiem ponieważ ja występuję przeciwko wszelkiej władzy,
którą uważam za siedlisko wszelkiej przemocy, poczynając od zakazu
seksualnego, który jest najbardziej pierwotną formą przemocy
nieświadomego rodzica w stosunku do bezbronnego dziecka pozbawionego
jeszcze wzorców, które są dopiero w fazie zdobywania (uczenia się).
Ciekaw jestem bardzo jak sytuacja się dalej potoczy bo wszędzie widzę
morze pedofilów. I chociaż słabnie ich impet to jednak cały czas muszę
się zachowywać bardzo uważnie.

LeoTar Gnostyk

2. Data: 2018-07-08 16:20:26

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.07.2018 o 11:45, LeoTar Gnostyk pisze:
> [...]
> widzę morze pedofilów. I chociaż słabnie ich impet to jednak cały
> czas muszę się zachowywać bardzo uważnie.

Dowiedziałem się od Marka, że ten jego "przyjaciel" jest zamożnym Romem.
Z analiz, które chyba już gdzieś zaprezentowałem wynika, ze podobnie jak
Spartanie tak i Romowie budowali siłę i zwartość zastępów męskich
wojowników w oparciu o relacje homoseksualne starszych z młodszymi. W
ten sposób przygotowywali się do walki o wolność z wrogiem totalnym
jakim jest matriarchat tworzony przez nieświadome i panicznie bojące się
ponownego skrzywdzenia kobiety, które dzięki wspólnemu wyimaginowanemu
męskiemu wrogowi stanowią jednolitą, niszczycielską, homoseksualną siłę
nie do pokonania. Takiej sile może się przeciwstawić albo podobnie
zorganizowana siła męska albo świadoma jednostka, która w jakiś sposób
odzyska wgląd w sfałszowaną rzeczywistość. Okazuje się jednak, ze żadna
męska siła nawet ta zjednoczona i zorganizowana pod tajemnicą
homoseksualną nie jest w stanie przeciwstawić się potędze seksualności
przerażonej Kobiety. Dlatego eksperyment Spartan podobnie jak i
eksperyment Romów, których celem było zrównanie siły męskiej z siłą
żeńską i doprowadzenie do równowagi "na siłę", nie zdał w praktyce
egzaminu gdyż taka równowaga sił jest stanem niestabilnym czego efekty
widać nadal w społeczności Romów: ojcowie tworzą w tajemnicy relacje
homoseksualne z synami a matki i tak tych synów uzależniają od siebie
uwodząc ich w równie tajemniczy sposób. Stąd wielki szacunek romskich
mężczyzn dla kobiet i równocześnie poniżanie ich i lekceważenie.
Pozostałością negatywną tego eksperymentu jest natomiast tajemnica
homoseksualnych relacji pomiędzy ojcami i synami, którą ja ujawniłem na
przykładzie wydarzenia molestowania Adriana Surowiaka przez Andrzeja
Mirgę, który jest Romem, w dniu 10 maja 2018. W odbiorze Romów
zdradziłem ich pilnie strzeżoną tajemnicę, która była żródłem ich
sukcesów ekonomicznych umożliwiających Romskim mężczyznom zaspokajanie
ogromnych oczekiwań materialnych Romskich kobiet, które podobnie do
kobiet z innych grup etnicznych gromadzeniem dóbr ukrywają poniżający je
proceder małżeńskiej prostytucji. Nie moja to jednak wina, że ujawniłem
tę tak skrzętnie skrywaną tajemnicę kobiet, która dawała im władzę
totalną nad mężczyznami, ich seksualnymi niewolnikami gotowymi zabijać
wszystkich, którzy tę tajemnicę Romskich kobiet ujawnią. To jest sama
esencja uzależnienia mężczyzny od kobiety. Bardzo kosztowne jest
dotarcie do Prawdy o istocie uzależnienia ale równie trudne i bolesne
jest jej zrozumienie i zaakceptowanie. Katharsis działa oczyszczająco i
w dalszej perspektywie uzdrawiająco, ale zawalić się musi cały świat
relacji międzyludzkich zbudowany na dotychczasowej, fałszywej tradycji.

LeoTar Gnostyk

3. Data: 2018-07-08 16:41:06

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08/07/2018 o 15:20, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]

lato jest
--
gazebo

4. Data: 2018-07-08 21:07:50

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.07.2018 o 16:41, gazebo pisze:

> lato jest

Zauważyłem

LeoTar Gnostyk

Szantaż, czyli przemoc, w Ligocie Polskiej, gm. Oleśnica
Oskar Łatoszyński i Łukasz Koper dwaj lokalni śmiertelni nasi wrogowie
Oskar Łatoszyński i Łukasz Koper nasi ostatni śmiertelni lokalni wrogowie.
Rozpoczęła się parada kłamców
Moja przygoda ze Spółdzielnia Socjalną Pasja