Moja przygoda ze Spółdzielnia Socjalną Pasja

1. Data: 2018-07-07 02:22:39

Temat: Moja przygoda ze Spółdzielnia Socjalną Pasja
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Poniżej prezentuję całą papierową historię mojej przygody ze
Spółdzielnią Socjalna Pasja w Ostrowinie, która - jak wszystko na to
wskazuje - właśnie dobiega końca. I kończy się ona z woli Prezesa
Krzysztofa Leszczyńskiego, który nawet na sam koniec próbuje mnie
wmanipulować w odpowiedzialność za koniec naszej współpracy. Szkoda, ale
tak widocznie być miało.

Papierowo http://leotar.net/year_2018/moja-przygoda-ze-spo-dzi
elni-...html

LeoTar Gnostyk