Delirium tremens.

1. Data: 2018-07-03 23:29:56

Temat: Delirium tremens.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaftan dla tego debila to mało.
7858,mundurowi-maja-sprawdzic-czy-walesa-ma-prawo-mi
ec-bron-jak.html

--
XL

2. Data: 2018-07-04 08:12:28

Temat: Re: Delirium tremens.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-07-03 o 23:29, XL pisze:
> Kaftan dla tego debila to mało.

Racja. Kaftan dla pislamistów to mało.
Ciekawe który debil nakazał to mundurowym.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2018-07-04 09:37:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> Kaftan dla tego debila to mało.
7858,mundurowi-maja-sprawdzic-czy-walesa-ma-prawo-mi
ec-bron-jak.html

Degenerat, alkoholik. Jedna Wielka Kompromitacja.
Komuniści dobrze wiedzieli, którego donosiciela wybrać na przywódcę
Solidarności - i mądrze wybrali, trzeba im to przyznać. ?

--
XL

4. Data: 2018-07-04 10:13:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> Komuniści dobrze wiedzieli, którego donosiciela wybrać na przywódcę
> Solidarności - i mądrze wybrali, trzeba im to przyznać. ?

Odlot ??????:
https://wpolityce.pl/m/polityka/402292-walesa-tlumac
zy-sie-ze-slow-o-broni-i-atakuje-prezesa-pis

--
XL Czy TW Bolek już wkroczył zbrojnie do Warszawy, czy jeszcze nie? LOL

5. Data: 2018-07-04 11:31:23

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-07-04 o 10:13, XL pisze:
> [...]

Ale masz odlot :)

> Odlot ??????:
> https://wpolityce.pl/m/polityka/402292-walesa-tlumac
zy-sie-ze-slow-o-broni-i-atakuje-prezesa-pi

"Ta nienawiść chyba zaczyna przeradzać się w obłęd..."

Nie chyba. Ten obłęd trwa już 2,5 roku.
Ale się skończy. W najgorszym razie trzeba będzie zaczekać, aż biologia
zrobi swoje.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2018-07-04 12:06:24

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 3 lipca 2018 23:29:56 UTC+2 użytkownik XL napisał:
> Kaftan dla tego debila to mało.
7858,mundurowi-maja-sprawdzic-czy-walesa-ma-prawo-mi
ec-bron-jak.html

> --
> XL

A ja zjem sobie kuroniówkę, popiję mazowiecką i pójdę się wałęsać...

7. Data: 2018-07-04 14:36:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> Kaftan dla tego debila to mało.

https://wpolityce.pl/m/polityka/402423-tragifarsa-wa
lesa-niech-policja-przywiezie-kaczynskiego
,,Głównym sprawcą obecnych nieszczęść Polski jest Jarosław Kaczyński; kiedy
stanę na wiecu poproszę, żeby policja dowiozła go, żebyśmy publicznie
porozmawiali"

?????

--
XL

8. Data: 2018-07-04 16:00:53

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-07-04 o 14:36, XL pisze:

> https://wpolityce.pl/m/polityka/402423-tragifarsa-wa
lesa-niech-policja-przywiezie-kaczynskiego
> ,,Głównym sprawcą obecnych nieszczęść Polski jest Jarosław Kaczyński;

Przecież tak jest.

> kiedy
> stanę na wiecu poproszę, żeby policja dowiozła go, żebyśmy publicznie
> porozmawiali"
>
> ?????

Już od dawna powinien siedzieć w więzieniu za kierowanie organizacją
dokonującą zamachu na ustrój państwa i łamiącą Konstytucję.
W tym chorym kraju nie ma ani jednego odważnego prokuratora, który
postawiłby mu zarzuty.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2018-07-06 10:00:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> Kaftan dla tego debila to mało.
7858,mundurowi-maja-sprawdzic-czy-walesa-ma-prawo-mi
ec-bron-jak.html

Robi świetną robotę dla PiS - powinni go częstować wódą i na okrągło
pokazywać w TV.
LOL

--
XL

10. Data: 2018-07-06 23:00:19

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03/07/2018 o 22:29, XL pisze:
> Kaftan dla tego debila to mało.
7858,mundurowi-maja-sprawdzic-czy-walesa-ma-prawo-mi
ec-bron-jak.html

zapytaj co sie stalo z podatkiem od Nobla

--
gazebo

Dmuchawce...
Fabrykowanie chorób.