Dmuchawce...

1. Data: 2018-07-03 22:19:02

Temat: Dmuchawce...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odkąd się te ,,atrakcje" w ogóle pojawiły przed laty, widząc tam dzieci oraz
bezmyślność ich rodziców zawsze myślałam i myślę tylko o tym:

https://www.fakt.pl/wydarzenia/swiat/norfolk-dmuchan
y-zamek-eksplodowal-wyrzucil-czterolatke-w-powietrze
/mx4ywq2

--
XL

2. Data: 2018-07-06 22:59:08

Temat: Re: Dmuchawce...
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03/07/2018 o 21:19, XL pisze:
> [...]
>
> https://www.fakt.pl/wydarzenia/swiat/norfolk-dmuchan
y-zamek-eksplodowal-wyrzucil-czterolatke-w-powietrze

zdecydowanie lepsze sa metale i przypierdolenie dziecku chustawka w
glowe, jak ty nagle zgielas sie pod ciezarem, ktorych hormonow ci brakuje?

--
gazebo

Fabrykowanie chorób.
Kłamstwa.