Odra w Kielcach :-D

1. Data: 2018-07-02 02:22:37

Temat: Odra w Kielcach :-D
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

3468,przypadek-odry-w-swietokrzyskiem-kwarantanna-ko
nieczna-dla.html
Rabanu narobili z powodu jednego przypadku, jakby o dżumę chodziło.
Kiedyś większość ludzi przechodziła odrę w dzieciństwie i żyła dalej -
trochę gorączki, lekka wysypka i mama przynosząca łakocie do łóżka. Ja
chorowałam, brat chorował, mąż, nasze córki i ich niemal wszyscy koledzy.
Dziś - panika. Akcja w szpitalach.
LOL
?
Patrzę i nie wierzę, jak łatwo ludziom z tych głupich głów gliniane
doniczki robić...
Także w kwestii szczepień, które odkąd obowiązkowe się porobiły, to nagle
cosik nie pomagajom (tu posłużę się gotowcem z komentarzy pod ww. tekstem:

,,wwwold. pzh. gov. pl/oldpage/epimeld/2017/INF_17_12B.

Krztusiec (poz.48)
- 2017 rok liczba zachorowań 3 045
- 2016 rok liczba zachorowań 6 828

Odra (poz.99)
- 2017 rok liczba zachorowań 63
- 2016 rok liczba zachorowań 133

Różyczka (poz.100)
- 2017 rok liczba zachorowań 496
- 2016 rok liczba zachorowań 1105

Świnka (poz.110)
- 2017 rok liczba zachorowań 1669
- 2016 rok liczba zachorowań 1978

Czyli fakty z oficjalnych danych państwowych mówią same za siebie. Jedyne
dyrdymały na temat rzekomych epidemii są w mediach, aby wywołać strach.
Przerabialiśmy to już np. na temat odry "medialnej" czy świńskich gryp itd.
Warto wspomnieć o tym jak zostało wydane 160 mln złotych publicznych
pieniędzy na przetarg na szczepionki przeciw dwoince zapalenia płuc
(pneumokoki). Które są obowiązkowe od początku 2017 roku i co one dały ? Bo
według danych urzędowych wzrosła zachorowalność. (poz. 115-118). Proszę
prześledzić lata wstecz a, wniosek będzie jededen: Wprowadzenie szczepień
przeciwko pneumokokom doprowadziło do epidemii zachorowań oraz do wzrostu
sepsy pneumokokowej wzrosła o 40%!!! wystarczy spojrzeć na statystyki
PZH..."

Miłego spełniania obowiązku.

--
XL a w Kielcach to Silnica płynie

2. Data: 2018-07-03 04:24:22

Temat: Re: Odra w Kielcach :-D
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 2 lipca 2018 02:22:40 UTC+2 użytkownik XL napisał:
> [...]
> przeciwko pneumokokom doprowadziło do epidemii zachorowań oraz do wzrostu
> sepsy pneumokokowej wzrosła o 40%!!! wystarczy spojrzeć na statystyki

o, swietne przytoczenie danych statystycznych:)
osobiscie prawie nigdy lekarstw nie biore, bo po coz truc sie ponad miare?

oczywistym jest, ze branie lekarstw jest tylko wowczas uzasadnione,
gdy sa ogolnie mniej szkodliwe, niz choroba, ktora maja zwalczac.

poza tym bezsensowne jest pigul lykanie, jesli organizm jest sam w stanie
z zaburzeniami sobie poradzic lub gdy ciagle dostarczanie jakichs leczniczych
substancji powoduje zaniechanie ich naturalnej produkcji w organizmie,
kiedy naprawde sa potrzebne.

jacek

3. Data: 2018-07-03 08:35:16

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.07.2018 o 04:24, j...@o...pl pisze:
> [...]

Wśród zaszczepionych?

Wśród zaszczepionych?

> o, swietne przytoczenie danych statystycznych:)

Świetna manipulacja przy podawaniu danych, nic więcej. Nie daj sobie
zrobić z głowy donicy.

Ewa

4. Data: 2018-07-03 09:49:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Wśród zaszczepionych?

> Wśród zaszczepionych?

A czytałaś ten dokument? Dotyczy szczepień OBOWIĄZKOWYCH.

https://vaccgenocide.wordpress.com/tag/sepsa/

> Świetna manipulacja przy podawaniu danych, nic więcej. Nie daj sobie
> zrobić z głowy donicy.

Puknij się w donicę.

--
XL

5. Data: 2018-07-03 17:32:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> LOL
> ?
> Patrzę i nie wierzę, jak łatwo ludziom z tych głupich głów gliniane

http://www.psychologia.edu.pl/obserwatorium-psycholo
giczne/1386-fabrykowanie-chorob-wielka-farmacja-big-
pharma-i-podzeganie-chorobowe.html

Wypisz, wymaluj. LOL
--
XL

--
XL

6. Data: 2018-07-03 18:00:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

7. Data: 2018-07-06 05:15:11

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 3 lipca 2018 09:49:39 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> A czytałaś ten dokument? Dotyczy szczepień OBOWIĄZKOWYCH.
>
> https://vaccgenocide.wordpress.com/tag/sepsa/

nawet gdyby nie byly obowiazkowe i zaszczepila sie powiedzmy 1/3 grupy docelowej,
to i tak liczba zachorowan, logicznie rzecz biorac, powinna spadac, choc wiadomo,
ze moga miec wplyw tez inne czynniki.

jednakze nader czesto jest tak, ze poprzez lobbing, lebo lapowki zwykle,
sprzedaje sie ludziom cos, czego tak potrzebuja. ot normalna,
swiatowa rzeczywistosc, gdzie wladze nader czesto, tak naprawde
to gdzies maja swych podopiecznych (bo sformulowanie "suwerenow"
to, poki co, mozemy sobie miedzy bajki wlozyc) i zazwyczaj wykonuja
sporo ruchow pozornych, majac przede wszystkim urny wyborcze na wzgledzie.

pozdrawiam,
jacek

Rasa a inteligencja
Gdańsk nie poddaje się pislamowi