Gdańsk nie poddaje się pislamowi

1. Data: 2018-06-29 11:24:58

Temat: Gdańsk nie poddaje się pislamowi
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/spoleczenst
wo/1754270,1,model-na-rzecz-rownego-traktowania-przy
jety-gdansk-wybral-wolnosc-i-rownosc.read

"Po raz pierwszy Polsce uchwalono podobny, nowoczesny dokument.
Przeważył rozsądek, trzeźwa ocena i zrozumienie prostego faktu, że na
tym polega demokracja: żadne społeczeństwo nie jest jednorodne, a prawa
są dla wszystkich te same. Rozwija się tylko to społeczeństwo, w którym
każdy cieszy się wolnością. Można by powiedzieć: wielki krok wolnego
miasta, chociaż pisanego małymi literami."

Pozdrawiam
Piotr

2. Data: 2018-06-30 19:16:59

Temat: Re: Gdańsk nie poddaje się pislamowi
Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 29 czerwca 2018 11:25:03 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:
> [...]
> każdy cieszy się wolnością. Można by powiedzieć: wielki krok wolnego
> miasta, chociaż pisanego małymi literami."

https://img3.dmty.pl//uploads/201806/1530275382_qhom
l1_600.jpg

3. Data: 2018-06-30 21:00:40

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.06.2018 o 19:16, f...@g...com pisze:

wo/1754270,1,model-na-rzecz-rownego-traktowania-przy
jety-gdansk-wybral-wolnosc-i-rownosc.read

> https://img3.dmty.pl//uploads/201806/1530275382_qhom
l1_600.jpg

Arystoteles był wytworem niewolnictwa i dlatego został jego piewcą. Tak
go po prostu wychowano.

LeoTar Gnostyk

4. Data: 2018-07-01 00:56:46

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30/06/2018 o 20:00, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
l1_600.jpg

> Arystoteles był wytworem niewolnictwa i dlatego został jego piewcą. Tak

a kiedys podpisalismy konwencje dotyczaca dzieci i kobiet przed innymi
krajami europejskimi, i moglismy, jeszcze wczesniej, chwalic sie jak
kazdy moze sobie znalezc miejsce, u nas, a teraz, teraz chwalimy, ze
ktos wyrzucil papierek do kosza na smieci, czego ja kurwa dozylem

--
gazebo

5. Data: 2018-07-01 09:39:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<f...@g...com> wrote:
wo/1754270,1,model-na-rzecz-rownego-traktowania-przy
jety-gdansk-wybral-wolnosc-i-rownosc.read

> https://img3.dmty.pl//uploads/201806/1530275382_qhom
l1_600.jpg

Spoko, poczekajmy na porodówki dla mężczyzn :-))
LOL

--
XL

6. Data: 2018-07-01 12:16:55

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-07-01 o 09:39, XL pisze:
wo/1754270,1,model-na-rzecz-rownego-traktowania-przy
jety-gdansk-wybral-wolnosc-i-rownosc.read

l1_600.jpg

> Spoko, poczekajmy na porodówki dla mężczyzn :-))
> LOL

A ktoś domaga się porodówek dla mężczyzn? To w twoim ONR powstają takie
pomysły? Fajne, ale to nie jest normalne i raczej się nie doczekasz.

Grupowy pislam jak zwykle błysnął :)
LOL

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2018-07-03 04:35:42

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

a Kviat rozumowi:)

8. Data: 2018-07-03 04:44:45

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 1 lipca 2018 12:17:06 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:
> [...]
>
> A ktoś domaga się porodówek dla mężczyzn? To w twoim ONR powstają takie
> pomysły? Fajne, ale to nie jest normalne i raczej się nie doczekasz.

tak samo, jak nienormalne sa zwiazki homoseksualne:)
choc przeciez nikt mikogo za takie ciagotki karal nie bedzie.
i raczej sie tego nie doczekasz:)

9. Data: 2018-07-03 05:10:18

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pomysły? Fajne, ale to nie jest normalne i raczej się nie doczekasz.

tak samo, jak nienormalne sa zwiazki homoseksualne:)
choc przeciez nikogo za takie ciagotki karac ni uprzywilejowywac sie nie powinno.
i raczej, poza czasowymi zaburzeniami, sie tego nie doczekasz:)

10. Data: 2018-07-03 05:29:37

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> A ktoś domaga się porodówek dla mężczyzn? To w twoim ONR powstają takie
> pomysły? Fajne, ale to nie jest normalne i raczej się nie doczekasz.

tak samo, jak nienormalne
sa zwiazki homoseksualne:)

choc przeciez nikogo za takie ciagotki karac ni uprzywilejowywac sie nie powinno.

i raczej, poza czasowymi zaburzeniami, sie tego nie doczekasz:)

Granice absurdu już za nami.
Komedianci.
Tajniki manipulacji i ich konsekwencje.
IV
Eryk Rogan, kolejny atakujący w PDPS w Ostrowinie