Re: Odra w Kielcach :-D

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Mon, 2 Jul 2018 19:24:22 -0700 (PDT)
Subject: Re: Odra w Kielcach :-D
From: j...@o...pl

W dniu poniedziałek, 2 lipca 2018 02:22:40 UTC+2 użytkownik XL napisał:
3468,przypadek-odry-w-swietokrzyskiem-kwarantanna-ko
nieczna-dla.html
> Rabanu narobili z powodu jednego przypadku, jakby o dżumę chodziło.
> Kiedyś większość ludzi przechodziła odrę w dzieciństwie i żyła dalej -
> trochę gorączki, lekka wysypka i mama przynosząca łakocie do łóżka. Ja
> chorowałam, brat chorował, mąż, nasze córki i ich niemal wszyscy koledzy.
> Dziś - panika. Akcja w szpitalach.
> LOL
> ?
> Patrzę i nie wierzę, jak łatwo ludziom z tych głupich głów gliniane
> doniczki robić...
> Także w kwestii szczepień, które odkąd obowiązkowe się porobiły, to nagle
> [...]

o, swietne przytoczenie danych statystycznych:)
osobiscie prawie nigdy lekarstw nie biore, bo po coz truc sie ponad miare?

oczywistym jest, ze branie lekarstw jest tylko wowczas uzasadnione,
gdy sa ogolnie mniej szkodliwe, niz choroba, ktora maja zwalczac.

poza tym bezsensowne jest pigul lykanie, jesli organizm jest sam w stanie
z zaburzeniami sobie poradzic lub gdy ciagle dostarczanie jakichs leczniczych
substancji powoduje zaniechanie ich naturalnej produkcji w organizmie,
kiedy naprawde sa potrzebne.

jacek