Kryzys w trakcie odchudzania

1. Data: 2002-06-16 21:54:01

Temat: Kryzys w trakcie odchudzania
Od: <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Odchudzam się już 2,5 miesiąca i zgubiłam 8 kilo. W dalszej perspektywie mam
jeszcze 8, ale właśnie przechodzę kryzys i nie wiem co ze sobą zrobić. Nie
chciałabym stracić tego co już mi się udało osiągnąć, ale nie mam już siły do
dalszej walki. Chodzę 3 razy w tygodniu na aerobik, ale coraz trudniej mi się
zmobilizować do wyjścia z domu. Przez 2 miesiące w barku leżały dyżurne ciastka
dla gości i nie robiło to na mnie większego wrażenia, a teraz systematycznie je
podjadam. Żeby uzupełnić brak magnezu inaczej niż czekoladą zaopatrzyłam się w
witaminy i magvit, ale to niestety nie skutkuje. Jak radzicie sobie w takich
kryzysowych sytuacjach??? Będę wdzięczna za każdą dobrą radę.
Agnieszka

2. Data: 2002-06-17 07:48:24

Temat: Re: Kryzys w trakcie odchudzania
Od: "maggie" <m...@W...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> kryzysowych sytuacjach??? Będę wdzięczna za każdą dobrą radę.
> Agnieszka

mi tez sie zdarza podczas odchudzania taki kryzys. Zastanawialam sie jaka
jest przyczyna i doszlam do wniosku ze calkowity brak slodyczy to nie
najlepszy pomysl, takze teraz jem codziennie jakiegos cukierka albo ciastko
i jest ok a waga spada caly czas.
Natomiast zeby miec wsparcie zapisalam sie do psychologa - raz w miesiacu
spotykam sie w grupie ok 10 osób odchudzajacych sie i rozmawiamy ,
wspieramy..
Ja po takich zajeciach to przez tydzien chodzilam nakrecona i zadnych
slodyczy do ust nie wzielam.

powodzenia
mag.

3. Data: 2002-06-17 17:28:20

Od: Basia <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

z...@p...onet.pl wrote:

> [...]
> dalszej walki. Chodzę 3 razy w tygodniu na aerobik, ale coraz trudniej mi się

Witam

Rada praktyka (schudłam 16, zostało 4) zrób sobie przerwę, ale jedz dużo białka
zwierzęcego (mięso czerwone, wątróbkę, sery twarde, jajka, dobre wędliny), nie
jedz słodyczy, chleba i wszystkich przetworów mącznych (chyba że chleb chrubki),
kartofli, żadnych kluch i tym podobnych, polecam kaszę gryczaną, ryż. Zacznij się
odżywiać, a nie jeść, staraj się jeść mało, ale rzeczy wartościowe. Ja odchudzam
się od roku, sama ustaliłam sobie dietę, pierwszy raz w życiu z dobrym skutkiem!
Chudłam etapami, zdarzało mi się przybrać na wadze 1-2 kg, następnie moblizowałam
się i chudłam znowu.
Polecam jakąś dobrą tabelę żywieniową do przestudiowania, tj. taką w której
uwzględniono większość składników, a nie tylko kalorie, one nie są najważniejsze!

Nie dopuść do wyjałowienia organizmu ze wszystkich istonych składników pokarmowych
(najważniejsze jest białko), a nie witamina C i błonnik!
Jeśli będziesz wyczerpana, to się rozchorujesz, a nie schudniesz!
Nie wiem jaką stosujesz dietę tz. co jesz, ale z objawów wynika, że brakuje Ci
jakiś składników pokarmowych i to prawdopodobnie nie węglowodanów, może białka
albo witamin, musisz je po prostu uzupełnić.
Nie znam się na żywieniu, ale po schudnięciu o 16 kg, znacznie poprawił mi się
stan zdrowia, znacznie lepiej wyglądają moje włosy, paznokcie a nawet skóra, więc
chyba dobrą dietę sobie wybrałam.
Pamiętaj o tym, że odchudzasz się by być szczupłą, zdrową i sprawną fizycznie
osobą, a nie wychudzonym zdechlakiem z obwisłą skórą i wypadającymi włosami.

Pozdrowienia,

Basia

4. Data: 2002-06-23 15:22:23

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

>teraz jem codziennie jakiegos cukierka albo ciastko
> i jest ok a waga spada caly czas.

pytanie tylko, jak poprzestac na 1 cukierku???....

5. Data: 2002-06-23 15:45:37

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> najprosciej w ogole nie zaczynac:)
> pozdr, Iza (ex cukroholik)

izo, jak sie przyczynilas do tego "ex". dla mnie rzucenie papierosow
to betka, a slodyczy nie moge sie pozbyc z mego zycia.....

6. Data: 2002-06-23 15:48:31

Od: "iza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2002-06-23 16:11:48

Od: "iza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał:

> izo, jak sie przyczynilas do tego "ex". dla mnie rzucenie papierosow
> to betka, a slodyczy nie moge sie pozbyc z mego zycia.....

1. nie kupowac, omijac szerokim lukiem cukiernie i regaly ze slodyczami

2. nie piec w domu zadnych ciast

3. pic wode zamiast sokow z kartonu

4. zadnych dzemow, nutelli itp. ulepkow na chlebie

5. znalezc motywacje - chce byc zdrowa i nie bede jesc smieci, one mnie
tucza, niszcza i ja ich nie chce.

Ze slodyczami jest tak, ze po ich spozyciu organizm produkuje naturalne
opiaty (srodki narkotyczne) - endorfiny. To one sa odpowiedzialne za nastroj
euforyczny. Wlasnie dlatego tak je lubimy:)
Tylko ze, euforia po slodyczach trwa krotko, a potem jest takie tapniecie
nastroju, ze znow siegamy po cos slodkiego.
Trzeba sobie uzmysloweic, ze to jest nalog.

Sa sposoby, zeby zwiekszyc synteze endorfin.
Najlepszy, niezawodny i polecany przez wszystkich specow od zdrowia to
aktywnosc fizyczna. Najwiecej endorfin produkujemy po porannej gimnastyce.
Nie musi byc intensywna!
I co wazniejsze, zsyntetyzowane po cwiczeniach endorfiny utrzymuja sie w
organizmie przez wieksza czesc dnia .

8. Data: 2002-06-23 20:24:11

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> izo, jak sie przyczynilas do tego "ex". dla mnie rzucenie papierosow
> to betka, a slodyczy nie moge sie pozbyc z mego zycia.....

Tez bym chciala wiedziec jak to sie robi ;)
Ale jedno mi pomaga. Znajoma opowiedziala z czego robi sie kremy czekoladowe
(typu Nutella)... z krwi zwierzecej... :/

Sandra

9. Data: 2002-06-23 22:53:15

Od: SzNYCeL <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Offelia wrote:

> Tez bym chciala wiedziec jak to sie robi ;)
> Ale jedno mi pomaga. Znajoma opowiedziala z czego robi sie kremy czekoladowe
> (typu Nutella)... z krwi zwierzecej... :/

a nie ludzkiej? To takas propagandowa bzdura albo nutella z kaszanka
pomylona.

SzNYC

10. Data: 2002-06-24 13:46:58

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SzNYCeL" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> a nie ludzkiej? To takas propagandowa bzdura albo nutella z kaszanka
> pomylona.

Niestety nie. Wegetarianie sie tym szczegolnie interesuja i okazuje sie, ze
w tym co jemy sa nie tylko sztuczne, ale i naturalne swinstwa ...:/

Sandra

schudnac i jak cwiczyc
Przyprawa powiekszajaca apetyt ???
chlebek Benus