Krzywa cukrowa

1. Data: 2006-07-31 21:04:09

Temat: Krzywa cukrowa
Od: "Damian" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to takiego ??

2. Data: 2006-07-31 21:16:59

Temat: Re: Krzywa cukrowa
Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Damian pisze 31-07-2006 23:04:
> Co to takiego ??

http://www.google.pl/search?q=krzywa+cukrowa&start=0
&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-a&rls=org.mozilla:
pl-PL:official

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

3. Data: 2006-08-01 07:04:05

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co to takiego ??

No właśnie. Zawsze intrygowała mnie nazwa tego badania. Ja w ciązy robiłam
test obciążenia glukozą i pielęgniarki nazywały to krzywą cukrową. Nie wiem
dlaczego krzywa, skoro dostałam do ręki dwa wyniki: poziom cukru na czczo i
drugi godzinę po wypiciu glukozy.

Pozdrawiam
Barbara i Maleńka (~11.10.2006)

4. Data: 2006-08-02 04:46:51

Od: "MM" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dlaczego krzywa, skoro dostałam do ręki dwa wyniki: poziom cukru na czczo
> i drugi godzinę po wypiciu glukozy.

Ja ten kiedys robilem OB i nigdy nie dostalem tamponow, tylko kilka wynikow.
;)

5. Data: 2006-08-02 07:04:05

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dlaczego krzywa, skoro dostałam do ręki dwa wyniki: poziom cukru na czczo i

To nie jest krzywa cukrowa, choć pielęgniarki nazwały to w ten sposób.

6. Data: 2006-08-02 11:59:27

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To nie jest krzywa cukrowa, choć pielęgniarki nazwały to w ten sposób.

Też mi się tak wydawało. Do takiej krzywej pewnie potrzeba więcej
pomiarów...

Pozdrawiam
Barbara i Maleńka, obie z obrzydzeniem wspominające tę słodką glukozę...
P.S. Moja Mała najpierw przez pół dnia była obrażona i nie kopała, a potem
jak zaczęła, to myślałam, że nigdy nie przestanie :-)

chirurg kujawsko - pomorskie
Zagraniczny ośrodek leczący białaczkę...
zasypianie..
Pieprzyk i naderwanie go...?
oczyszczanie jelit preparatem tiens