Re: Ks. Dariusz Oko - Brońmy się przed ideologią gender

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Fri, 10 May 2013 07:38:09 -0700 (PDT)
Subject: Re: Ks. Dariusz Oko - Brońmy się przed ideologią gender
From: LaL <r...@g...com>

On 10 Maj, 16:23, LaL <r...@g...com> wrote:
> [...]
dekonstrukcji -na skale globalna- wszelkiej dotychczasowej ludzkiej tozsamosci.
razie takiej sztancy gender nie przedstawia. Jaka była sztanca dotychczasowych
tozsamosci wiadomo. I ja uważam ze była, jest i będzie swietna. W każdym razie
nowinkaze nie proponują w zamian zadnej. Rozwalic jest latwo. Odbudowac...

> No to chodź bez butów jak jeszcze niedawno chodzili boso chłopi,
> trzymaj się stereotypu że chłop jest bosy, tak było stuleciami, leć i
> w imię stereotypu zdejmuj chłopom buty.

Stereotypy to jest moda kulturowa i o tym mówi Gender, czyli jeśli
chłopi stuleciami chodzili boso i tak się ludzie przyzwyczaili, kler
walczy o to że chłop bez butów jest naturalny, a gender mówi wszystko
się zmienia i tylko przyzwycziliście się do pewnej utrwalonej
kulturowej mody.