Re: Ks. Dariusz Oko - Brońmy się przed ideologią gender

Date: Sat, 11 May 2013 12:09:26 +0800
From: SZEF psr <m...@h...com>
Newsgroups: pl.soc.religia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Ks. Dariusz Oko - Brońmy się przed ideologią gender

On 11-May-13 01:20, LaL wrote:

> No i o to chodzi że kler myli kulturę z naturą i jeśli kobieta
> siedziała kiedyś w domu to kler twierdzi że to natura. Gender wykazuje
> że to nie natura ale kultura, czyli płeć kulturowa, która straciła
> aktualność . I teraz popatrz oczami kobiety, która pracuje, ma prawa
> wyborcze, prawo do kształcenia, prawo do wyboru drogi życiowej, która
> ma nagle zamknąć się w chałupie bo kler uważa że tam jest miejsce
> kobiety przypisane przez naturę......

Psychol to ty jesteś.

Bez rodzenia dzieci ludzkość nie jest w stanie istnieć.

Dotarło do do kogokolwiek? Nie! Medialne syjonistyczne pranie mózgów,
którego celem jest wyniszczanie rasy białej, właśnie przez ideologie gender.

Najgłupsza ideologia, jaka człowiek może sobie wyobrazić.
======

Można to porównać do kupna dwóch psów zboczonych i spodziewać się ich
rozmnożenia.

Pies pedał szuka drugiego pedała a suka lesbija szuka drugiej.

Matematyka jest prosta ale do nije trzeba przynajmniej jednej komórki
myślowej.

A tutaj nawet tacy 'mądrale' nie pisują.

Aby rodzaj ludzki mógł istnieć, każda kobieta musi mieć przeciętnie 2
dzieci.

Ojciec i matka umierają pozostaje owych dwoje dzieci.

Jeżeli ten stosunek dzieci do rodziców się nie utrzyma, rodzaj ludzki
całkowicie zaginie.

Wniosek?

Światem rządzą hybrydy, których celem jest stopniowe wyniszczenie białej
cywilizacji.

Wszelkie fora są także opanowane przez agenturę owych hybrydów,
pilnującą propagandy wyniszczania rasy białej.

Tutaj nie ma - oprócz mnie - inteligentnych ludzi, którzy nieco... myślą.

Tutaj działa Hasbara - czyli hybrydy - zwolennicy wyniszczenia rasy białej.