Książki audio dla niewidomych

11. Data: 2003-03-10 12:19:43

Temat: Re: Ksi+-żki audio dla niewidomych
Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Walak pisze w news:b4hv28$okg$1@atlantis.news.tpi.pl

Spiker jest tutaj: http://www.ivo.pl/ivo_spiker_demonstracja.html

--
Pozdrowieństwa,
Scally

12. Data: 2003-03-12 18:56:58

Od: my voice <a...@a...invalid> szukaj wiadomości tego autora

N 09 mar 2003 22:16:46 W wiadomości
news:20030309221611.6D29.SCALAMANCA@NOSPAM.wp.pl Scalamanca napisał(a):

> Wiesz, co kto lubi. W Spikerze co miesiąc ponoć jest inny głos,
> można sobie dopasować ulubiony. Ja np. wolę jeden taki męski. :P

... Ja z kolei preferuję poprawną dykcję, czym Spiker niestety nie
grzeszy. Czekam jednak na rewolucyjnego i rewelacyjnego RealSpeak'a,
który będzie można używać ze screenreaderami być może już w drugim
półroczu.

--
mv

13. Data: 2003-03-12 18:59:54

Od: my voice <a...@a...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Pn 10 mar 2003 10:39:02 W wiadomości
news:b4hv28$okg$1@atlantis.news.tpi.pl Paweł Walak napisał(a):

> Nie wiecie gdzie te programy w Internecie można znaleść ?

Speak to program firmy Altix. Wyszukaj sobie.

--
mv

14. Data: 2003-03-12 19:12:18

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

my voice pisze w news:Xns933CCAE61CEC1549363js@193.110.122.80

> ... Ja z kolei preferuję poprawną dykcję, czym Spiker niestety nie
> grzeszy.

Czy ja wiem? Z różnych takich podobnych programików to właśnie
Spiker najbardziej mi pasuje, bo gada mi najwyraźniej, najłatwiej
mi go zrozumieć i najszybciej się do niego przyzwyczaiłam tak, że
teraz zrozumienie go nie jest dla mnie jakimś szczególnym
wysiłkiem.

A jakie inne polecasz? Bo pewnie wszystkich nie testowałam. :-)

15. Data: 2003-03-12 21:23:27

Od: my voice <a...@a...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Śr 12 mar 2003 20:12:18 W wiadomości
news:20030312201038.0993.SCALAMANCA@NOSPAM.wp.pl Scalamanca napisał(a):

> A jakie inne polecasz? Bo pewnie wszystkich nie testowałam. :-)

Poza Speakiem Słyszałem Syntalka, Spikera, syntezę mowy WP i
spośród nich tylko Speak mi odpowiada, Min. także dlatego, że jako
jedyny ma możliwość zmiany prędkości czytania bez zmiany wysokości
głosu syntezatora.

--
mv

16. Data: 2003-03-12 21:36:20

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

my voice pisze w news:Xns933CE3B75CB5A549363js@193.110.122.80

> Poza Speakiem Słyszałem Syntalka, Spikera, syntezę mowy WP i
> spośród nich tylko Speak mi odpowiada

A czy wiesz może, czy Syntalka da się zmusić do gadania po polsku?

17. Data: 2003-03-12 21:49:45

Od: my voice <a...@a...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Śr 12 mar 2003 22:36:20 W wiadomości
news:20030312223524.DA6F.SCALAMANCA@NOSPAM.wp.pl Scalamanca napisał(a):

> A czy wiesz może, czy Syntalka da się zmusić do gadania po polsku?

Oczywiście, to jest rodzimy syntezator.

--
mv

pielegniarka srodowiskowa
Abonament telewizyjny
Młodzież a Europejskie Forum Niepełnosprawności
Re: Telepraca. Witam z Lublina
Pytanie do niewidomego