Książeczka mieszkaniowa - wycena

1. Data: 2003-09-03 13:29:58

Temat: Książeczka mieszkaniowa - wycena
Od: "hubertusz" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
dałem do likwidacji książeczkę mieszkaniową. Z niecierpliwością czekam co PKO
BP mi wypłaci. Z tego co wiem, to obecnie dostaje się mniejszą premię
mieszkaniową niż rok, dwa lata temu.
Moja książeczka po wycenie rok temu warta była około 10.000 zł, w tym czasie
wpłaciłem jeszcze około 400 zł. Czy ktoś z Was ostatnio likwidował książeczki i
wie jakich środków można się spodziewać?

Pozdrawiam,
Hubertusz.

1. Data: 2003-09-03 15:24:46

Temat: Re: Książeczka mieszkaniowa - wycena
Od: "ELioT" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hubertusz" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
PKO
> BP mi wypłaci. Z tego co wiem, to obecnie dostaje się mniejszą premię

Prawda li, niestety nie ja likwidowałem i nie usłyszałem z jakiego powodu
mniej płacą ale powiem tylko jedno ZŁODZIEJSTWO.

> [...]
> wpłaciłem jeszcze około 400 zł. Czy ktoś z Was ostatnio likwidował
książeczki i
> wie jakich środków można się spodziewać?

To nie jest proporcjonalnie, ale ja miałem wycenioną na 31.400 zł jakiś rok
temu a wczoraj dostałem 24.000 zł. Niestety, nie zauwazylem zeby mieszkania
spadly o taki procent ;)

Zastanawiam się jak to jest, ze majac pelen wklad budowlany 15 lat temu
[mozna bylo za to budowac dom] teraz dostaje sie na 10 metrow mieszkania...
Czy nie mozna tego gdzies zaskarzyc?

Czekam na opowiesci i dalsze informacje jak Ci poszlo...
Tomek

1. Data: 2003-09-03 19:27:55

Od: "gonia pedziszewska" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

pytanie, ale wazne, bo moze...moglbym pomoc;)....likwidacja, w sensie na
cele mieszkaniowe, czy likwidacja wogole?..po to jest pewna roznica....
z.

1. Data: 2003-09-04 06:38:47

Od: "" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pytanie, ale wazne, bo moze...moglbym pomoc;)....likwidacja, w sensie na
> cele mieszkaniowe, czy likwidacja wogole?..po to jest pewna roznica....
> z.

Nie wiedziałem, że są dwie różne liwidacje. Po prostu kupiłem nowe mieszkanie u
developera, podpisałem akt własności i zaniosłem dokument ten do PKO. Dodatkowo
oczywiście wcześniej wyrejestrowałem książeczkę mieszkaniową z jakiegoś urzędu.
Nie wiem czy moja likwidacja była zupełna czy na cele mieszkaniowe. Wydaje mi
się, że i jedno i drugie.

1. Data: 2003-09-10 14:22:00

Od: "" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czekam na opowiesci i dalsze informacje jak Ci poszlo...

Zupełne zaskoczenie. Za książeczkę wartą rok temu około 10.000 zł + w ciąłgu
oststniego roku wpłaty na sumę 420 zł dostałem 9.200 zł. Bałem się, że dużo
mniej wypłaci mi bank.
Nie wiem czy to ma znaczenie, ale mieszkanie kupowałem i książeczkę
likwidowałem w Warszawie.

Pufas - środek pleśniobójczy
wogole sie woda nie zatrzumuje w pralce!!
Parkiety egzotyczne Krakow
ocieplanie budynku
Nowy z pytaniem... jaki kupić piekarnik do zabudowy