Ksiażka Historia ogordow Longina Majdeckiego

1. Data: 2004-02-07 21:06:28

Temat: Ksiażka Historia ogordow Longina Majdeckiego
Od: "Marcin" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Szukam ksiazki Historia ogordow Longina Majdeckiego. Czy ktos ma do
sprzedania lub wie gdzie mozna kupic. Bede
bardzo wdzieczny
Marcin Kalbarczyk
m...@o...pl
www.skyrotator.prv.pl

2. Data: 2004-02-08 17:10:23

Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <x...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Szukam ksiazki Historia ogordow Longina Majdeckiego. Czy ktos ma do
> sprzedania lub wie gdzie mozna kupic. Bede

Niestety, przykro mi... nie mam, ale jest w każdej bibliotece :) No chyba,
że potrzebujesz mieć na półce. Bo nie wiem szczerze mówiąc, czy kupisz w
księgarni.
Pozdrawiam, Agata

3. Data: 2004-02-08 21:27:46

Od: "Jack" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że potrzebujesz mieć na półce. Bo nie wiem szczerze mówiąc, czy kupisz w

W księgarni nie ma szans - ostatnie wydanie było w 1985 roku - w
antykwariatach za ok. 100-150 zł.

Pozdrawiam
Jack

4. Data: 2004-02-09 21:05:36

Od: "Kidzio" <s...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <x...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Szukam ksiazki Historia ogordow Longina Majdeckiego. >

jak byś nie znalazł to może ta Cię zainteresuje: "Ogrody. Historia
architektury i sztuki ogrodowej"
Różańska A., Krogulec T., Rylke J.,

pozdrawiam
Kidzio