Kto coś wie o instytucie w Kijowie?

1. Data: 2002-12-11 13:31:30

Temat: Kto coś wie o instytucie w Kijowie?
Od: Jakub Głowacki <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i pozdrawiam.

Mam pytanie. Czywie ktoś coś o instytucie w Kijowie leczącym
postępujący zanik mięśni?
Proszę o wszelkie informacje na ten tepat

Ponton

2. Data: 2002-12-16 20:21:19

Temat: Re: Kto coś wie o instytucie w Kijowie?
Od: "Slonex" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia "Jakub Głowacki" <j...@p...pl> nudzil sie bardzo i
nastukal:
> Witam i pozdrawiam.
>
> Mam pytanie. Czywie ktoś coś o instytucie w Kijowie leczącym
> postępujący zanik mięśni?
> Proszę o wszelkie informacje na ten tepat

leczyc to moze i lecza ale wynikow nie maja swoja droga kolejna sciema i
naciaganie ludzi wyciagniecie kasy
pozdro
slonex

3. Data: 2002-12-16 23:44:53

Od: "Pulsarek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Slonex <s...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:atlcsn$as3$...@n...tpi.pl...

> leczyc to moze i lecza ale wynikow nie maja swoja droga kolejna sciema i
> naciaganie ludzi wyciagniecie kasy

Też tak uważam.
Jeszcze nie wynaleziono leku na zanik mięśni,
nie łudźmy się...

--
Agnieszka
p...@o...pl

4. Data: 2002-12-17 12:08:00

Od: "Slonex" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia "Pulsarek" <p...@o...pl> nudzil sie bardzo i nastukal:

[ciach]

> Też tak uważam.
> Jeszcze nie wynaleziono leku na zanik mięśni,
> nie łudźmy się...

swoja droga mam pewne inforamcje na ten tamat ale poczekajcie jeszcze pare
dni az znajde chwilek czasu na napisanie co wiem i jak to wyglada bo koniec
roku sie zbliza a na uczelni bardzo kochaja taki okres meczac studentow ile
wlezie:)
pozdrawiam
Slonex

5. Data: 2002-12-18 13:31:51

Od: "Pulsarek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Slonex <s...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:atn434$i4b$...@n...tpi.pl...

> [...]
> pare dni az znajde chwilek czasu na napisanie co wiem i jak to wyglada bo
> koniec roku sie zbliza a na uczelni bardzo kochaja taki okres meczac

Czekam cierpliwie.:) Nie daj się zamęczyć.:)

--
Agnieszka
p...@o...pl

6. Data: 2002-12-22 17:03:05

Od: "Slonex" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia "Pulsarek" <p...@o...pl> nudzil sie bardzo i nastukal:

> Czekam cierpliwie.:) Nie daj się zamęczyć.:)

witka na poczatek
wreszcie sie dorwalem do napisania tego co wiem.
Jesli chodzi o cala ta zabawe to kiedys pod adresem www.emcell.com bylo
mozna sobie poczytac o co w tej klinice w Kijowie chodzi. Wlasnie dzis
sprawdzam ten adres i juz niec chodzi:( Swoja droga nog nie ma to i jak ma
chodzic ale nie dziala.
W maju bylismy ze swoim stowarzyszeniem na takim malym wypadzie weekendowym
i tam pani Doktor nazwiska teraz sobie nie przypomne mowila nam ze ma jakies
info na temat calej tej kliniki itd itp. Nie bede sie rozpisywal jakie
koszty itd bo nie o to tutaj chodzi i nie za to mialem sie zabrac.
Sam jestem miesniak wiec mnie to zainteresowalo. Okazalo sie ze lecza tam
dystrofie ale tylko Duchen-ne'a i to w mlodej postaci. Zeby tego bylo malo
to klinika ta nie ma (nie miala) zadnych atestow zagranicznych z tego co mi
powiedziano na lecenie dystrofii czyli wiadomo testy testy jeszcze raz
testy. Przy tej okazji powstalo wiele firm posredniczacych w calym tym
balaganie wiec i koszty calego zabiegu od razu wzrosly cos ok 60 tys
zlotych.
Ta Pani doktor ktora nam to mowila sama ma syna chorego wiec tez ja to
interesowalo/interesuje wiec dalej zaczela cala sprawe badac ale jak narazie
nic wiecej nie wiem.
Pare tyg temu dowiedzialem sie ze w moim miescie jest taki masazysta z
Ukrainy podobno dobry rehabilitant, dobre robi masaze i wogole. Poszedlem do
niego jak jeszcze nie bylo za zimno i nie bylo sniegu no i podczas
konwersacji dowiedzialem sie ze on kiedys pracowal w tej klinice i zna tego
doktora ktory te operacje wykonuje z tego co on wie to koszt zabiegu nie
powinien przekroczyc 15 tys jak widac reszte biora posrednicy jak zawsze
zreszta. Mam na swoim osiedlu chlopaka z Duchen-ne'em i jeo rodzice sa
bardzo zaangazowani w wyjazd tam co z tego bedzie zobaczymy.
Jesli chodzi o moje zdanie na ten temat to nie bardzo wierze w pomyslnosc
tych zabiegow co pokazaly juz wydaleni Amrykance w Korei i inni:)
Ale jak kazdy chcialbym sie mylic.
Jak narazie nie ma jak to u ruskich zadnego widocznego dowodu na to ze maja
lekarstwo na dystrofie tylko ciagle ktos mowi ze niby cos tam widzial i to
przynosi efekty.
ja robie tak: wydaje kase na wlasna rehabilitacje i przynajmniej wide co sie
ze mna dzieje a nie jak za dotknieciem czarodziejskiej rozdzki wierze w to
ze jutro sie obudze i bede zdrowy.
na dystrofie nie ma leku jedyna szansa we Francuzach i przeszczepach genow
ale do tego jeszcze daleko:(
Nie pozostaje nic jak cierpliwie czekac.

Pozdrawiam
i zycze wszystkim Wesolych Swiat i aby Nowy rok byl conajmniej taki jak ten
albo lepszy!!
Slonex

7. Data: 2002-12-24 01:02:23

Od: "Jan" <d...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

"Slonex" <s...@g...pl> wrote in message news:au4r81$m3g$1@news.tpi.pl...
> na dystrofie nie ma leku jedyna szansa we Francuzach i przeszczepach genow
A o co chodzi z Francuzami, cos opracowali?
Pozd. - Jan

8. Data: 2002-12-24 14:03:42

Od: "Slonex" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia "Jan" <d...@a...com> nudzil sie bardzo i nastukal:

> A o co chodzi z Francuzami, cos opracowali?
> Pozd. - Jan

Francuzi byli sa i jeszcze dlugo beda liderem jesli chodzi o badania nad
dystrofia jesli znajde ten artukul to wam go podesle ale to jeszcze troche
potrwa bo bedzie duzo szukania
BTW oni twierdza za do 2011 chyba jesli mnie pamiec nie myli bedzie
lekarstwo na wszelkie dystrofie co do daty to ja nie nie odliczam czasu ale
licze na to ze cos wykombinuja dobrego zabojady:)
Pozdrawiam
Wesolych swiat slonex

9. Data: 2002-12-28 18:32:30

Od: "Jan" <d...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

"Slonex" <s...@g...pl> wrote in message news:au9pok$84j$1@news.tpi.pl...
> [...]
ale
> licze na to ze cos wykombinuja dobrego zabojady:)
Czy mozesz mi wskazac jakies linki gdzie moge o tym przeczytac?Dzieki

Jaki komputer dla niedowidzącego dziecka ?
Ciekawa strona dla samotnych.
Promocja
Fwd: SamiSobie-Porady Prawne
Problem z komputerem