Kto głową rodziny

31. Data: 2006-04-27 20:26:45

Temat: Re: Kto głową rodziny
Od: "Szpilka \(Sylvja\)" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zona alberta" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
news:e2r8st$u9l$1@news.onet.pl...

> W weekend możesz rozporządzać finansami rodzinnymi, a mąż może decydować o
> wychowywaniu dzieci? Łał. :/

Kurcze a teraz taki długi weekend się zbliża. Ja nie wiem czy bym dała
radę ;-P

Sylwia

32. Data: 2006-04-27 20:34:47

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szpilka (Sylvja)" <s...@t...pl> wrote in message

> Kurcze a teraz taki długi weekend się zbliża. Ja nie wiem czy bym dała
> radę ;-P

wiosna idzie, lato idzie, przydala by sie zmiana odziezy i butow,
nowe kosmetyki pojawiaj sie na rynku, przydala by sie nowa fryzura,
wizyta u kosmetyczki ....dala bys rade :)

iwon(k)a

33. Data: 2006-04-27 20:50:03

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):
> [...]
> nowe kosmetyki pojawiaj sie na rynku, przydala by sie nowa fryzura,
> wizyta u kosmetyczki ....dala bys rade :)

na rower i basta

34. Data: 2006-04-27 20:59:43

Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szpilka (Sylvja) wrote:

> Kurcze a teraz taki długi weekend się zbliża. Ja nie wiem czy bym dała
> radę ;-P

Eee tam, wydawanie jest fajne. Jabym się nie mogła doczekać. Gorzej z
mężem, cały długi weekend wychowywać...

--
Ewa (29.11), Julka (3.8), Zuza (1.9)
http://julka.gourl.org , http://zuza.gourl.org

35. Data: 2006-04-27 21:25:09

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

zona alberta napisał(a):

> Eee tam, wydawanie jest fajne. Jabym się nie mogła doczekać. Gorzej z
> mężem, cały długi weekend wychowywać...

nie cierpię chodzić po sklepach, chyba że trzeba kupić ubrania to już
niestety muszę, ale zakupy robię wtedy hurtem.

36. Data: 2006-04-27 23:27:32

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"twiza" <b...@t...pl> wrote in message

(...)
> na rower i basta

juz bylam :)

iwon(k)a

37. Data: 2006-04-27 23:42:36

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):
> "twiza" <b...@t...pl> wrote in message
>
> (...)
>
> juz bylam :)
>
> iwon(k)a

ja też, prawie codziennie ;)

38. Data: 2006-04-28 00:42:16

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"twiza" <b...@t...pl> wrote in message

> ja też, prawie codziennie ;)

to ja na przemian z innymi atrakcjami ;)

iwon(k)a

39. Data: 2006-04-28 08:37:19

Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:e2rcv8$6rn$1@nemesis.news.tpi.pl,
niejaki(a): twiza z adresu <b...@t...pl> napisał(a):

> nie cierpię chodzić po sklepach, chyba że trzeba kupić ubrania to już
> niestety muszę, ale zakupy robię wtedy hurtem.

A Twój mąż lubi wychowywać dzieci?

40. Data: 2006-04-28 08:55:16

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "twiza" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

> Co w tym złego, każdy ma zaufanie do drugiego co robi.
> Jak jest weekend wspólnie podejmujemy decyzje.

A! Ty mówiłaś o swojej wyłącznie modelowej rodzinie!!! Teraz rozumiem.
A tak się zastanawiam... w tygodniu to się nie widujecie, że te wspólne
decyzje są wykluczone?

Qra

Konflikty
2 siostry...
2 siostry...
Naukowe dowody wartości samokontroli i samozaparcia
[informacja] Twoje dziecko i narkotyki. Jak pomóc i zapobiegać?