Kto głową rodziny

41. Data: 2006-04-28 09:02:30

Temat: Re: Kto głową rodziny
Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

zona alberta napisał(a):
> W artykule news:e2rcv8$6rn$1@nemesis.news.tpi.pl,

> A Twój mąż lubi wychowywać dzieci?

Nie za bardzo, dlatego biorę dzieci na rower i jadę. Wszystkie mają swój
a kolo nas las. Może jak by też miał to by jeździł, ale na razie nie ma
na czym. Mówiłam mu że dam mu swój i pojadę po skladak do mojej mamy ale
on się tego gianta boi, bo przyznam jest duży.

42. Data: 2006-04-28 09:03:34

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak napisał(a):
> Użytkownik "twiza" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

> A! Ty mówiłaś o swojej wyłącznie modelowej rodzinie!!! Teraz rozumiem.
> A tak się zastanawiam... w tygodniu to się nie widujecie, że te wspólne
> decyzje są wykluczone?
>
> Qra
wieczorem ;)

43. Data: 2006-04-28 09:05:46

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

twiza napisał(a):

> wieczorem ;)
niestety nasze prace są w centrum, a my mieszkamy na odludziu ;)
gdzie ptaki zawracają, psy d..... szczekają a mgla kury dusi...... ;)

44. Data: 2006-04-28 09:37:04

Od: "Szpilka \(Sylvja\)" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> on się tego gianta boi, bo przyznam jest duży.

LOL

Sylwia

45. Data: 2006-04-28 18:12:34

Od: Pytajnik <h...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

twiza napisał(a):

> dlaczego?

Bo wolałaby wydawać kasę :)
?

46. Data: 2006-05-01 12:12:20

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 27 Apr 2006 11:51:42 +0200, Emila napisał(a):

> Czy uważasz że w rodzinie rządzi mąż, tata czy może też kobieta, mama?

Ja tam wolę nierządzić.

--
A już zwłaszcza, gdy kobieta ma to w dupie.

47. Data: 2006-05-03 10:11:23

Od: EDI <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Emila napisał(a):
> Czy uważasz że w rodzinie rządzi mąż, tata czy może też kobieta, mama?

U mnie zdecydowanie żona żądzi wszystkim. Ja muszę oddawać jej wszystkie
pieniądze, i dostaję za to kieszonkowe. W domu o wszystkim decyduje moja
Pani, a ja wykonuję jej wszystkie polecenia czyli sprzątam, piorę,
prasuję, przygotowuję posiłki i zmywam gary.
Dla mnie taki model związku jest idealny i jestem w nim szczęśliwy.

--
http://tabu.td.pl - *seksualne forum*
Mówmy głośno o tym co słychać cicho

48. Data: 2006-05-03 20:56:29

Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:67cq1wvmrk0s$.b4p9r1htn6u1$....@4...ne
t,
Z. Boczek <z...@w...pl> napisał(a):

> Ja tam wolę nierządzić.

To Ty żyjesz? ;-)

pozdrawiam Tatiana
--
Miłość nie jest skarbem, który się posiadło,
lecz obustronnym zobowiązaniem

49. Data: 2006-05-04 06:59:45

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EDI" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> prasuję, przygotowuję posiłki i zmywam gary.
> Dla mnie taki model związku jest idealny i jestem w nim szczęśliwy.

Siedź cicho, masochisto ;-)

50. Data: 2006-05-04 11:14:11

Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 1 May 2006 14:12:20 +0200, Z. Boczek napisał(a):

> Ja tam wolę nierządzić.
> A już zwłaszcza, gdy kobieta ma to w dupie.

Za takie cuś to się chyba ekstra płaci...

puchaty

Konflikty
2 siostry...
2 siostry...
Naukowe dowody wartości samokontroli i samozaparcia
[informacja] Twoje dziecko i narkotyki. Jak pomóc i zapobiegać?