Kto i dlaczego spamuje prk?

1. Data: 2003-08-06 10:14:29

Temat: Kto i dlaczego spamuje prk?
Od: "ninka" <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam, przeglądam grupę, bo trudno powiedzieć, że czytam i zastanawiam się
na tym kto i dlaczego spamuje prk. Oczywiście trudno wskazać palcem jedną
osobę. Bo nie jest to tylko troll dżdżownica. Zamiast ignorować offtopice
dżdżownicy większość piszących obecnie na grupę podjudza trolla, a ten
otrzymuje od piszących upoważnienie do odpisywania. Tak to będzie się to
ciągnęło miesiącami. Oczywiście nie sposób odrzucić myśli, że bałagan
specjalnie jest podsycany przez grupę Magdaleny, na zasadzie złośliwej
satysfakcji "a nie mówiłam, widzicie, beze mnie nie ma prk". Tyle diagnozy. Jak
wyjść wreszcie z kryzysu. No rada jest jedyna. Należałoby się trzymać opisu
grupy. Ale ten jest tak enigmatycznie i nie po polsku napisany, że trzymanie
się jego to kolejny wirtualny rollercoaster. Zmiana opisu, hmm kto się tym
zajmie? Ale ja mam zresztą niezbyt odkrywcze rozwiązanie. Udomowić dżdżownicę.
Tzn. nawiązać z nią dialog pozytywny, a nie tylko jak robiła to Ti`Ana dla jaj.
A dżdżownica szelma zorientowawszy się w intencjach robiła te swoje wygibasy
erystyczne. Ostatecznie to grupa dyskusyjna i dyskusja powinna być na
argumenty, a nie na wyzwiska i kije bejsbolowe, jak doradzała pani Basen.
ninka

1. Data: 2003-08-06 10:20:39

Temat: Re: Kto i dlaczego spamuje prk?
Od: "mgr dżdżownica" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ninka" <m...@W...pl> napisał w wiadomości

> A dżdżownica szelma zorientowawszy się w intencjach robiła te swoje
wygibasy
> erystyczne.
Sama jesteś szelma!
mgr dżdżownica

1. Data: 2003-08-06 10:26:45

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 6 Aug 2003 12:14:29 +0200, Waćpanna lub Waćpan ninka, w wiadomości
<1...@n...onet.pl> zawarł, co następuje:

> [...]
> A dżdżownica szelma zorientowawszy się w intencjach robiła te swoje wygibasy

Wypraszam sobie. Miałam stuprocentowy zamiar udomowić dżdżownicę i nie były
to jaja. Po prostu skończyła mi się cierpliwośc do prezentowanej przez nią
obłudy. Tyle wyjaśnien z mojej strony. W razie jakiś wątpliwości i uwag,
proszę na maila.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
Partia Przeciwników Wątróbki a do tego Czarodziejka ;)

1. Data: 2003-08-06 10:45:29

Od: Michał Gwiazdowski <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> erystyczne. Ostatecznie to grupa dyskusyjna i dyskusja powinna być na
> argumenty, a nie na wyzwiska i kije bejsbolowe, jak doradzała pani Basen.

-Zmiana opisu nie wchodzi w gre, kto jak i po co mialby to zrobic?
-co do ignorowania OT to sie dolaczam do prosby: troche samodyscypliny i
dzdz sobie odpelznie gdzie indziej..
-najlepiej sobie wstawic do KFa wszystkie te adresy robala, co prawda co dwa
dni
trzeba dodawac nowy adres bo zmienia
(wlasnie teraz widze mgr Dzdzownica - d...@w...pl)
ale IMHO warto, i tak nic wartosciowego nie stracicie, a zyskacie swiety
spokoj..
-udomowic dzdzownice?wiesz...pies byl udomawiany przez tysiace lat..:-)
Niemozliwe...

pozdrawiam
milego dnia
--
mihau

1. Data: 2003-08-06 12:49:42

Od: "Kyllyan" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> -najlepiej sobie wstawic do KFa wszystkie te adresy robala,

Nie wstawiam do KF, wszystkie czytam, świetnie się bawie, po prostu nie
odpowiadam

pozdrawiam :-))
Sławomir J. Marusiński
Gdańsk; GG 5420750
www.marusinski.prv.pl/

1. Data: 2003-08-06 17:12:39

Od: "Belin" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> osobę. Bo nie jest to tylko troll dżdżownica. Zamiast ignorować offtopice

ehhh... ten kretynoid typu robak ziemny pisze chyba z neostradowego lacza
jesli sie nie myle. Wiec moze jesli pare osob zwroci sie do abuse tepsy to
cos da?

Belin

1. Data: 2003-08-07 01:03:43

Od: "katarzyna sornat" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kyllyan <m...@w...pl> napisał(a):

> Nie wstawiam do KF, wszystkie czytam, świetnie się bawie, po prostu nie
> odpowiadam<

czym sie tak swietnie bawisz? tym, ze ktos w ordynarny sposob dokopuje komus innemu?
dla mnie nie do pojecia. Te grupe najlepiej byloby
w ogole skasowac, bo ani rec. ani kuchnia.
katarzyna

Samotny mężczyzna w średnim wieku zjadłby coś na obiad
sok kapuściany "Kacuś"
Sok z brzozy - Oskola
[OT]Jader
Blokujmy dżdżownicę