Re: Kto jest bardziej zniewolony?

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Tue, 16 Oct 2012 12:26:25 -0700 (PDT)
Subject: Re: Kto jest bardziej zniewolony?
From: Andromeda <r...@g...com>

On 16 Paź, 21:07, medea <e...@p...fm> wrote:

> Brawo glob! Zgadzam si z diagnoz niemal w ca ej rozci g o ci. :)
>
> --
> Ewa
> a za "niemal" si kryje moja tajemnica ;)

Wydaje ci się że masz jakieś tajemnice. Jest duży nacisk społeczny
na konserwatywizm i ty się niepostrzeżenie dostosowujesz i to samo
widzimy z politykami, czyli są poglądowa liberalni, ale głosują
konserwatywnie.

Ikselcie za to ratuje niedojrzałość, nie jej w stanie się dostosować,
więc ględzi bo tego nie ma i całe szczęscie, nie wchodzi jej
konserwatywizm w krew, jest wyluzowana i bardziej patrzy co jej
niepasuje. Dlatego zwalcza prezerwatywy a jednocześnie ich używa.