Kto jest bardziej zniewolony?

1. Data: 2012-10-16 17:51:58

Temat: Kto jest bardziej zniewolony?
Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Taka układanka przyszła mi do głowy. Ikselcia i Medea.

Ikselka jest atakowana za swój konserwatywizm poglądowy, chociaż po
tym jak się zachowuje to można powiedzieć że Ikselcia to liberałka. Po
prostu co innego mówi, co innego robi i jak to zostało powiedziane,
jest niespójna.

Za to Medea uchodzi za osobę liberalną, ale znowu mamy niespójność,
bo zachowuje się jak konserwa, czyli co innego robi i co innego mówi.
Medea jest trochę jak Tusk, który gada liberalnie ale zachowuje się
konserwatywnie.

Tak więc Ikselcia i Medea są sprzecznościami, czyli Ikselcia gada
konserwowo, a Medea liberalnie. Ikselcia zachowuje się liberalnie, a
Medea zachowuje konserwowo.

Dlaczego tak jest?
Myślę że Medea jest bardziej dojrzała, więc dostosowała się w
zachowaniu do otoczenia, chociaż tego dostosowania nie widzi.

Za to Ikselcia jest niedojrzała, więc w jakimś aspekcie olewa
społeczeństwo, chociaż udaje bardzo dostosowaną. Za to jest przez
niedojrzałość taka energiczna i młodzieńczo świeża, dlatego nie czuje
swojego wieku i jest bardzo elastyczna w zachowaniu- oczywiście.

Tak więc Medea jest bardziej poważna i przez to że bardziej
dojrzała, bardziej zniewolona, dojrzałość jest jej przekleństwem.

I zakończe tego posta wybitną strategią rozmówczą Kiwiko, czyli hi,
hi ;)

2. Data: 2012-10-16 18:18:28

Temat: Re: Kto jest bardziej zniewolony?
Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-16 19:51, Andromeda pisze:
> [...]
> dojrzała, bardziej zniewolona, dojrzałość jest jej przekleństwem.
>
> I zakończe tego posta wybitną strategią rozmówczą Kiwiko, czyli hi,

że zacytuje: wnioskowanie, jakby pies po klawiaturze połaził ;->

--
Jestę Aniołę mówię ci...

3. Data: 2012-10-16 18:21:25

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Paź, 20:18, ISKA <o...@k...pl> wrote:

> że zacytuje: wnioskowanie, jakby pies po klawiaturze połaził ;->
>
> --
> Jestę Aniołę mówię ci...

Nie, jest dobrze, abstrakcyjny szkielet. Czyli reduktor jest
utleniaczem, utleniacz reduktorem.

4. Data: 2012-10-16 18:28:50

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Paź, 20:21, Andromeda <r...@g...com> wrote:

> Nie, jest dobrze, abstrakcyjny szkielet. Czyli reduktor jest
> utleniaczem, utleniacz reduktorem.

Lub obracanie równań w matematyce, czyli + i - równa się minus, - i -
równa się plus, czyli abstrakcyjne myślenie.

5. Data: 2012-10-16 18:45:27

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-16 20:21, Andromeda pisze:

> Nie, jest dobrze, abstrakcyjny szkielet. Czyli reduktor jest
> utleniaczem, utleniacz reduktorem.

a kto kto ci powiedział, że konformizm a raczej oportunizm, jest
przejawem dojrzałości czy zgody ze sobą samym?

--
Jestę Aniołę mówię ci...

6. Data: 2012-10-16 18:59:56

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Paź, 20:45, ISKA <o...@k...pl> wrote:

> a kto kto ci powiedzia , e konformizm a raczej oportunizm, jest
> przejawem dojrza o ci czy zgody ze sob samym?
>
> --
> Jest Anio m wi ci...

Dojrzały człowiek to ktoś kto dobrze dostosował się społecznie, to ma
plusy i minusy, bo jeśli społeczeństwo uwielbia dyktaturę, to chce się
jak największej dojrzałości, czyli powaga, betonowość poglądów,
trzymanie się ślepe praw które społeczność toleruje. Taki człowiek
jest dobrze żyjący, ale osobiście wiele traci. Za to osoba niedojrzała
zaczyna omijać prawa, bo są niewygodne, co często pokazuje
absurdalność i demaskowanie idiotycznych przepisów. Dlatego często
młodzi widzą lepiej niż starzy, których dojrzałość zacementowała w
systemie.

7. Data: 2012-10-16 19:07:29

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dojrzała, bardziej zniewolona, dojrzałość jest jej przekleństwem.
>
> I zakończe tego posta wybitną strategią rozmówczą Kiwiko, czyli hi,

Brawo glob! Zgadzam się z diagnozą niemal w całej rozciągłości. :)

--
Ewa
a za "niemal" się kryje moja tajemnica ;)

8. Data: 2012-10-16 19:26:25

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Paź, 21:07, medea <e...@p...fm> wrote:

> Brawo glob! Zgadzam si z diagnoz niemal w ca ej rozci g o ci. :)
>
> --
> Ewa
> a za "niemal" si kryje moja tajemnica ;)

Wydaje ci się że masz jakieś tajemnice. Jest duży nacisk społeczny
na konserwatywizm i ty się niepostrzeżenie dostosowujesz i to samo
widzimy z politykami, czyli są poglądowa liberalni, ale głosują
konserwatywnie.

Ikselcie za to ratuje niedojrzałość, nie jej w stanie się dostosować,
więc ględzi bo tego nie ma i całe szczęscie, nie wchodzi jej
konserwatywizm w krew, jest wyluzowana i bardziej patrzy co jej
niepasuje. Dlatego zwalcza prezerwatywy a jednocześnie ich używa.

9. Data: 2012-10-16 19:35:47

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-16 21:26, Andromeda pisze:
> niepasuje. Dlatego zwalcza prezerwatywy a jednocześnie ich używa.

No, jeśli do tego i tym podobnego sprowadzasz to zniewolenie, to muszę
niestety odwołać swoją zgodę z diagnozą*
Chyba zbyt głęboko zinterpretowałam Twoje słowa.

--
Ewa
* nie zwalczam i używam ;)

10. Data: 2012-10-16 19:47:59

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Paź, 21:35, medea <x...@p...fm> wrote:

> No, je li do tego i tym podobnego sprowadzasz to zniewolenie, to musz
> niestety odwo a swoj zgod z diagnoz *
> Chyba zbyt g boko zinterpretowa am Twoje s owa.
>
> --
> Ewa
> * nie zwalczam i u ywam ;)

To tylko przykład, który wyraża ogólne zachowania. Ikselka gada
konserwatywnie, ale w zachowaniu jest liberalna.
I tak widzimy, że walczy postami jakie prezerwatywy są szkodliwe, a
za kilka postów pisze, jakie lubi kolory lub brak koloru, tu masz
Ikselkę w zachowaniu i widzimy jak się uchyla tendencją
konserwatywnym.

Ty znowu ględzisz o np; edukacji seksualnej, a w zachowaniu
piętnujesz pisanie i mówie o seksie, czemu towarzyszy projekcja o
pobudzeniu, czyli w zachowaniu jesteś konserwatywna i dokonujesz
projekcji jak każdy konserwatysta.

Ikselka nie ma takich projekcji i często się zaślinia jak mowa o
seksie i zaraz też pisze co jej odpowiada. Jeśli pominiemy wasze
głędzenie i spojrzymy na zachowania, to Ikselka jest liberałką
zajadłą, a Ty zajadłą konserwatystką.

Perspektywa Mohera
Czy polskie społeczeństwo to kolektyw?
Rukola trwała na pesto. Polecam.