Kto jest bardziej zniewolony?

91. Data: 2012-10-18 14:53:09

Temat: Re: Kto jest bardziej zniewolony?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Oct 2012 08:48:41 +0200, medea napisał(a):

> Tak. Zwłaszcza dlatego, że pewnie nosa nie wyściubia z domu od lat, a
> kwestia przeżywania Chin (lub jakiegokolwiek innego kraju) istnieje
> tylko w jego wyobraźni.

Na Księżycu nie byłaś, a ładny.
:->

(by XL)

92. Data: 2012-10-18 14:54:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Oct 2012 08:52:59 +0200, medea napisał(a):

> Ale pieniędzy w portfelu nagle nie ma ten, kto daje sobie wszystko jak
> leci wciskać - gruszki, jabłka, pomidory... ;)

Niektórzy mają własne, to im niczego nikt wciskać nie moze.

(by XL)

93. Data: 2012-10-18 16:16:13

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-18 12:52, Andromeda pisze:
> Ta ważność siebie w danym miejscu a nie ważność miejsca działa
> wszędzie, tym samym kreujesz otoczenie, a nie otoczenie ciebie.

Tym samym nic nie zyskujesz.

Ewa

94. Data: 2012-10-18 16:17:02

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-18 16:53, Ikselka pisze:

> Na Księżycu nie byłaś, a ładny.

Nie wiem, czy ładny. Zresztą nic na temat zwiedzania tegoż nie mam w
zwyczaju pisać.

Ewa

95. Data: 2012-10-18 17:34:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Oct 2012 18:17:02 +0200, medea napisał(a):

> Nie wiem, czy ładny.

Oj, to szkoda.

> Zresztą nic na temat zwiedzania tegoż nie mam w
> zwyczaju pisać.

Jak zwykle - zero pojmowania.

(by XL)

96. Data: 2012-10-18 17:41:19

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-18 19:34, Ikselka pisze:

> Oj, to szkoda.

Szkoda, szkoda, mnie się nie podoba.

> Jak zwykle - zero pojmowania.

No to postaraj się.

Ewa

97. Data: 2012-10-18 17:52:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Oct 2012 19:41:19 +0200, medea napisał(a):

> Szkoda, szkoda, mnie się nie podoba.

> No to postaraj się.

Po prostu wrzucam Cię do kilfajla. Z Tobą rozmowa jest tak jałowa, że
brzuch boli - a ja już wyczerpałam swoje pokłady dobrej woli. Spadaj.
Pyk-klik.

(by XL)

98. Data: 2012-10-18 18:23:53

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Paź, 18:16, medea <x...@p...fm> wrote:

> Tym samym nic nie zyskujesz.
>
> Ewa

Właśnie inaczej się nie da, po pół roku jak chcesz tam mieszkać, to
musiesz znaleźć swoje miejsce w tym miejscu i wtenczas zmienia się
perspektywa , taka jak powinna być od początku. Turyści przechodzą
przez depersonalizacje i można powiedzieć, że nigdzie tak naprawdę nie
byli.

99. Data: 2012-10-18 18:47:41

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-18 20:23, Andromeda pisze:

> [...]
> perspektywa , taka jak powinna być od początku. Turyści przechodzą
> przez depersonalizacje i można powiedzieć, że nigdzie tak naprawdę nie

Pół roku to już nie jest zwykły turysta. Inaczej zachowuje się osoba,
która przyjeżdża na wakacje, a inaczej ktoś, kto planuje spędzić gdzieś
pół roku.

Ewa

100. Data: 2012-10-18 18:48:25

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora