Kto jest bardziej zniewolony?

81. Data: 2012-10-17 21:18:50

Temat: Re: Kto jest bardziej zniewolony?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Oct 2012 13:52:42 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> Może te jabka bo też jak poszedłem po butlę z gazem dostałem torbę
> jabłek;)

Czyli jednak nie są tam ci ludzie wokół ciebie wszyscy tacy okropni :-)
(by XL)

82. Data: 2012-10-17 21:22:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Oct 2012 13:56:32 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> Zauważyłaś chyba że sprzedawcy obecnie polują na klientów, jakby
> klient był ich i ma dostać to co oni chcą , klient nawet gęby nie
> zdąży otworzyć a już nie ma pieniędzy w portfelu. Nawet w handlu
> widoczny jest powszechny trend że człowiek nie jest ważny i ludzie
> traktowani skandalicznie.

Nie tylko w handlu są tak traktowani. Po prostu na to sami pozwalają i chcą
żeżreć każdego, kto się dziwi ich głupocie. Nawet dzieci oddają pod opiekę
obcym i ufają im jak swoim, a kiedy ktokolwiek usiłuje ich obudzić z tej
głupoty, warczą... Vide MÓJ wątek na psd "Dlaczego to było możliwe?"

I cóż się tu dziwić, ze jest jak jest.
(by XL)

83. Data: 2012-10-17 21:26:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Oct 2012 14:16:14 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> Oooooo. Bo to ludzie nadają sens miejscą i dlatego mają wartość. Jak
> widzę turystów z wybauszonymi gębami, to mam wrażenie worka
> ziemniaków, który się po prostu transportuje.

Oni po prostu są bierni w nadawaniu wartości miejscom - tylko tę wartość
konsumują, zamiast nadawać im sobą wartość.
(by XL)

84. Data: 2012-10-18 06:48:41

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-17 22:59, Ikselka pisze:

> Globuś, jesteś mną! Noirrmalllnie identiko :-)

Tak. Zwłaszcza dlatego, że pewnie nosa nie wyściubia z domu od lat, a
kwestia przeżywania Chin (lub jakiegokolwiek innego kraju) istnieje
tylko w jego wyobraźni.

Ewa

85. Data: 2012-10-18 06:49:44

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-17 22:52, Andromeda pisze:

> Może te jabka bo też jak poszedłem po butlę z gazem dostałem torbę
> jabłek;)

Ano to smacznego jabłka w takim razie. :)

Ewa

86. Data: 2012-10-18 06:50:18

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-10-17 22:11, obywatel medea uprzejmie donosi:

Wiadomo.

qr.a

87. Data: 2012-10-18 06:50:48

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-17 23:05, Ikselka pisze:

> Tia, ucieczka...

Raczej - Powrót do Edenu.

Ewa

88. Data: 2012-10-18 06:52:59

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-17 22:56, Andromeda pisze:

> [...]
> zdąży otworzyć a już nie ma pieniędzy w portfelu. Nawet w handlu
> widoczny jest powszechny trend że człowiek nie jest ważny i ludzie

Ale pieniędzy w portfelu nagle nie ma ten, kto daje sobie wszystko jak
leci wciskać - gruszki, jabłka, pomidory... ;)

Ewa

89. Data: 2012-10-18 10:49:31

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Paź, 08:52, medea <x...@p...fm> wrote:

> Ale pieniędzy w portfelu nagle nie ma ten, kto daje sobie wszystko jak
> leci wciskać - gruszki, jabłka, pomidory... ;)
>
> Ewa

Nie, chodzi to że nasz klient nasz pan, a nie wciskanie komuś produktu
jednego podstępem.

90. Data: 2012-10-18 10:52:57

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Paź, 08:48, medea <x...@p...fm> wrote:

> Tak. Zwłaszcza dlatego, że pewnie nosa nie wyściubia z domu od lat, a
> kwestia przeżywania Chin (lub jakiegokolwiek innego kraju) istnieje
> tylko w jego wyobraźni.
>
> Ewa

Ta ważność siebie w danym miejscu a nie ważność miejsca działa
wszędzie, tym samym kreujesz otoczenie, a nie otoczenie ciebie.

Perspektywa Mohera
Czy polskie społeczeństwo to kolektyw?
Rukola trwała na pesto. Polecam.
Lalki reborn.