Kto jest bardziej zniewolony?

111. Data: 2012-10-19 13:31:35

Temat: Re: Kto jest bardziej zniewolony?
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-18 23:47, Andromeda pisze:
> Tablet jest trochę duży, więc piszę obecnie z HTC one, 3000 za niego dałem

No pacz pan, droższy niż mój mobilny skuter, więc nie ma się co dziwić. ;)

Ewa

112. Data: 2012-10-19 13:33:29

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-19 08:25, Qrczak pisze:
> Dnia 2012-10-18 22:05, obywatel medea uprzejmie donosi:

> Archiwum pełne jest plastycznych opisów tego rozdziawienia.

Znaczy miejsce.

Ewa

113. Data: 2012-10-19 13:55:42

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-19 15:31, medea pisze:

> No pacz pan, droższy niż mój mobilny skuter, więc nie ma się co dziwić. ;)
>
> Ewa

dziżas jak mie sie marzy skuter...taki różowy ładny, wespa najlepiej :))
ma ktos na zbyciu, może? w dobre ręce oddać- czyli dla mnie :)

--
Jestę Aniołę mówię ci...

114. Data: 2012-10-19 14:41:06

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Paź, 08:25, Qrczak <q...@g...pl> wrote:
> [...]
>
> qr.a
> --
> Młodość musi się wyszumieć, starość musi się wypalić.

No popatrz nawet komedie robią na bazie turystów, którzy przez swoje
rozdziawianie są nawet materiałem na komedię. Nawet na filmach to
widać, przez swoje rozdziawianie, nawet dzieci zapominają zabrać z
domu.;D

Perspektywa Mohera
Czy polskie społeczeństwo to kolektyw?
Rukola trwała na pesto. Polecam.