Kto jest bardziej zniewolony?

101. Data: 2012-10-18 18:54:38

Temat: Re: Kto jest bardziej zniewolony?
Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Paź, 20:47, medea <x...@p...fm> wrote:

> Pół roku to już nie jest zwykły turysta. Inaczej zachowuje się osoba,
> która przyjeżdża na wakacje, a inaczej ktoś, kto planuje spędzić gdzieś
> pół roku.
>
> Ewa

Jednak zmienia się perspektywa, bo on musi zająć się sobą w danym
miejscu, więc turyści bez tej orientacji to taki worek kartofli
przerzucany samolotami, ze stempelkiem w paszporcie -pasza-:D

102. Data: 2012-10-18 18:56:52

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-18 20:54, Andromeda pisze:
> Jednak zmienia się perspektywa, bo on musi zająć się sobą w danym
> miejscu, więc turyści bez tej orientacji to taki worek kartofli
> przerzucany samolotami, ze stempelkiem w paszporcie -pasza-:D

Kiedy ty glob opuściłeś ostatnio swoje miejsce zamieszkania na dłużej
niż 1 dzień i dalej niż 10 km?

Ewa

103. Data: 2012-10-18 19:10:55

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-10-18 20:56, obywatel medea uprzejmie donosi:

Na wiosnę?

qr.a

104. Data: 2012-10-18 19:36:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Oct 2012 21:10:55 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2012-10-18 20:56, obywatel medea uprzejmie donosi:

> Na wiosnę?
>
> qr.a

Tia, powinni prawa wyborcze oraz wydanie dowodu osobistego uzależniać od
natężenia wojaży :->
(by XL)

105. Data: 2012-10-18 19:36:21

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Paź, 20:56, medea <x...@p...fm> wrote:

> Kiedy ty glob opuściłeś ostatnio swoje miejsce zamieszkania na dłużej
> niż 1 dzień i dalej niż 10 km?
>
> Ewa

Ja dużo podróżowałem, więc mam porównanie.

106. Data: 2012-10-18 19:47:55

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-18 21:36, Andromeda pisze:

> Ja dużo podróżowałem, więc mam porównanie.

od celi azot do celi nazot ;)))

--
Jestę Aniołę mówię ci...

107. Data: 2012-10-18 20:05:58

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-18 21:10, Qrczak pisze:
> Dnia 2012-10-18 20:56, obywatel medea uprzejmie donosi:

> Na wiosnę?

A, rzeczywiście. No i gębę jednak rozdziawia.

Ewa

108. Data: 2012-10-18 21:47:20

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Paź, 22:05, medea <x...@p...fm> wrote:

> A, rzeczywi cie. No i g b jednak rozdziawia.
>
> Ewa

Przecież dlatego kupuje sprzęt mobilny żeby pisać z różnych miejsc.
Tablet jest trochę duży, więc piszę obecnie z HTC one, 3000 za niego
dałem i jest lepszy od najnowszych produktów apple, nawet Tablet nie
potrafi tego co to cudo.

109. Data: 2012-10-19 06:25:11

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-10-18 22:05, obywatel medea uprzejmie donosi:

> A, rzeczywiście. No i gębę jednak rozdziawia.

Archiwum pełne jest plastycznych opisów tego rozdziawienia.

qr.a

110. Data: 2012-10-19 07:28:57

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2012-10-18 22:05, obywatel medea uprzejmie donosi:

> Archiwum pełne jest plastycznych opisów tego rozdziawienia.

Rozdarcia. Oczywiscie wewnetrznego.

Perspektywa Mohera
Czy polskie społeczeństwo to kolektyw?
Rukola trwała na pesto. Polecam.