Kto jest większą beznadzieją?

71. Data: 2010-05-17 10:08:00

Temat: Re: Kto jest większą beznadzieją?
Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

> A teraz sie obejrzyj, bo cos Ci sie w tylek wbilo.

Tobie się coś w tyłek wbiło, bo zdawało Ci się, że o sobie pisałam.
Wstyd tak zadźwięczeć bez kontroli, kiedy ktoś w stół uderzy.

Ewa

72. Data: 2010-05-17 11:57:02

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zdawało Ci się, że o sobie pisałam.

Que?

> Wstyd tak zadźwięczeć bez kontroli, kiedy ktoś w stół uderzy.

Rzeco?

73. Data: 2010-05-17 12:17:55

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" napisał:

> Nie możesz sobie czytnika sprawić, tylko taki shity
> wyciągasz z jakichś partyzanckich serwerów?

Z gógla. Tych shitów było więcej, ciesz się, że wszystkich nie
wyciągnęłam :>
No ale Magda nie należy do osób, które chętnie (za)cytowałabym na złość
niektórym ;P

--
Pozdrawiam - Aicha

74. Data: 2010-05-17 15:00:46

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-15 23:09, STranger pisze:

> Zamiast pisać źle o kimś kogo nie znasz wziąłbyś się za swoje życie
> nieudaczniku.
> Kmiotkiem jesteś, tak w życiu jak i na grupie dyskusyjnej. Czujesz się
> bezpiecznie za ekranem komputera w swoim domu, w 4 oczy nie miałbyś
> odwagi obrażać.
>

> --
> STranger

Zostaw go STranger, gówna nie ruszaj, gówno śmierdzi.
Szkoda, żebyś w ogóle otwierał usta do takiego piotrowego ścierwa.
Przecież to nieudacznik.
Jeszcze gorsze to od Konrada.

75. Data: 2010-05-17 15:01:38

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-15 15:27, Piotr bełkocze:

> Jedno jest pewne, przy takich kobietach jak moja ciotka,
> lub jak tutejsza Madzia i czy ta druga, facet może być
> chyba tylko szmatą.
> Piotrek

Dla Twojej informacji cieniasie.

STranger nie est szmatą i się tak nie zachowuje.
Jeszcze jedno złe słowo pod Jego adresem, to Ci własnoręcznie jęzor
wyrwę i tak nakopię do dupy, że nie usiądziesz przez miesiąc.
To ty jesteś szmatą, a właściwie... nie... ty jesteś zwykłym ścierwem.
Ciekawe, jak Twoja żona zareaguje, kiedy się dowie o Twoich "skokach w
bok"...........
Zarezerwuj sobie spanko na dworcu w kartonie i łap w locie puszkę ze
psim żarciem - będzie Ci potrzebna.

76. Data: 2010-05-19 15:31:49

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

77. Data: 2010-05-19 15:34:29

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-15 15:27, Piotr po pijaku bełkocze:

> Jedno jest pewne, przy takich kobietach jak moja ciotka,
> lub jak tutejsza Madzia i czy ta druga, facet może być
> [...]

STranger nie jest szmatą i się tak nie zachowuje.
Jeszcze jedno złe słowo pod Jego adresem, to Ci własnoręcznie jęzor
wyrwę i tak nakopię do dupy, że nie usiądziesz przez miesiąc.
Do pięt STrangerowi nie dorastasz.
[...]

Największą beznadzieją jesteś TY.

Pozdrowienia dla zdradzanej małżonki.

78. Data: 2010-05-19 15:47:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 May 2010 17:34:29 +0200, Magdulińska napisał(a):

> Jeszcze jedno złe słowo pod Jego adresem, to Ci własnoręcznie jęzor
> wyrwę i tak nakopię do dupy, że nie usiądziesz przez miesiąc.

To, co piszesz, stawia Strangera w dziwnym świetle - czyzbyś uważała go za
niedojdę?

79. Data: 2010-05-19 15:51:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 May 2010 17:47:41 +0200, Ikselka napisał(a):

> To, co piszesz, stawia Strangera w dziwnym świetle - czyzbyś uważała go za
> niedojdę?

...nie mówiąc już o tym, w jakim świetle stawiają Ciebie samą tego typu
nieziszczalne, powiedzmy delikatnie, pogróżki.

80. Data: 2010-05-19 16:02:31

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-19 17:47, Ikselka pisze:

> To, co piszesz, stawia Strangera w dziwnym świetle - czyzbyś uważała go za
> niedojdę?

Wręcz przeciwnie. Ale nie pozwolę obrażać bliskiej mi osoby.

A od kiedy Ty tak bronisz Piotrusia-Pimpusia?

dlaczego moglem zdradzic zone?
PARADYG_MANTRY...
Piękny film wczoraj widziałam :-)
jestem zmęczony. muszę odpocząć.