Kto ma...?

1. Data: 2003-09-24 16:26:38

Temat: Kto ma...?
Od: "kadrel" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kto podzieli się wzorkami Heritage Stitchcraft z serii "International" (620
i 621) i "Panoramas"(wszystkie)?
prosze, prosze, prosze...

Kasia

1. Data: 2003-09-24 19:36:47

Temat: Re: Kto ma...?
Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kto podzieli się wzorkami Heritage Stitchcraft z serii "International"
(620
> i 621) i "Panoramas"(wszystkie)?

Z tego co wiem to na panoramas - wszystkie polujemy :)))

--
****** Magda ******
Białystok GG 1582381

1. Data: 2003-09-25 09:15:07

Od: "Freyja" <f...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tego co wiem to na panoramas - wszystkie polujemy :)))

Dziewczyny, ja upolowałam jedną panoramę - Lakeside House. Dla chętnych
wyłożyłam ją w skrzynce na portalu o2 (www.o2.pl). Login - schematy, hasło -
clayton. Pobierajcie ostrożnie, żeby nie usunąć:)

A przy okazji, które to są obrazki International 620 i 621? Bardziej się
orientuję po tytułach.

Pozdrawiam

Freyja (W-wa)

1. Data: 2003-09-25 09:42:08

Od: "Elen" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
hasło -
> clayton. Pobierajcie ostrożnie, żeby nie usunąć:)

Hmmm skrzynka jest pusta, nie ma jeszcze w niej schematów czy ktoś już
skasował ???
Pozdrawiam
Elen

1. Data: 2003-09-25 09:51:37

Od: "Freyja" <f...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmmm skrzynka jest pusta, nie ma jeszcze w niej schematów czy ktoś już
> skasował ???

Rzeczywiscie, już nie ma:( A były, bo sprawdziłam, zanim wysłałam posta. OK,
wysyłam jeszcze raz, ale błagam, nie kasujcie, bo mam wolne łącze i
strasznie długo mi sie ślą te pliki.

1. Data: 2003-09-25 09:58:31

Od: "gdaMa" <g...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elen wrote:
> Hmmm skrzynka jest pusta, nie ma jeszcze w niej schematów czy kto? już
> skasował ???
Ja pobierałam, ale nic nie kasowałam - chyba, że skrzynka miała
ustawienie "skasuj po przeczytaniu" (Freyja jak było??)
Mogę przesłać schematy - zainteresowanych zapraszam na priva (skasujcie
tylko antyspama z adresu)

gdaMa (Magda)

1. Data: 2003-09-25 10:09:02

Od: "Freyja" <f...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja pobierałam, ale nic nie kasowałam - chyba, że skrzynka miała
ustawienie "skasuj po przeczytaniu" (Freyja jak było??)

Nie miała, nie miała, mailik powinien zostac tam na wieki wieków. No, w
każdym razie wysłalam jeszcze raz, dojdzie pewnie za kilka minut, wiem z
doswiadczenia:)

1. Data: 2003-09-25 10:17:06

Od: "agpat" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "madziula" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> (620
>
> Z tego co wiem to na panoramas - wszystkie polujemy :)))

A jest ktoś kto "poluje" na Flowers Panels? Ja najbardziej jestem
zainteresowana Sweat Pea. Może ktoś zna jakieś linki?
Agnieszka (Poznań)

1. Data: 2003-09-25 17:46:37

Od: "kadrel" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A przy okazji, które to są obrazki International 620 i 621? Bardziej się
> orientuję po tytułach.

"A Taste of Norway" i "Neuwanstein Castle".
Pikne, panocku, pikne...;)

[NTG:] test
[farbki] i nie tylko :)
[nici] włóczka w Krakowie