[farbki] kontury jesieni

1. Data: 2003-09-24 12:16:23

Temat: [farbki] kontury jesieni
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam nadzieje, ze malowanie farbkami zelowymi tez mozna podciagnac pod
robotki reczne;-)
Chcialam z Corka namalowac symbole jesieni - liscie, kasztany, grzybki,
zoledzie farbami zelowymi zeby Wika mogla zaniesc je do szkoly i w swojej
klasie przykleic na szybach. Liscie to nie problem, bo zbiore na ulicy kilka
ladnych lisci i je odrysuje, gorzej z innymi rzeczami, grzyba moge sprobowac
narysowac ale z kasztanem i zoledziem to mi juz raczej nie wyjdzie;-(
Czy macie moze w swoich zasobach - chocby jako wzory do wyszywania -ich
wyrazne kontury ? Jesli ktos ma cos ladnego jesiennego co nada sie do
namalowania farbami to bede bardzo wdzieczna za podeslanie na adres
b...@o...pl

z gory wielkie dzieki
pozdrawiam
Basia

1. Data: 2003-09-24 13:16:10

Temat: Re: [farbki] kontury jesieni
Od: " Anga" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj popatrzeć tutaj:

http://www.die-bastelseite.de/malvorlagen/
http://www.window-color-vorlagen.de/index2.htm
miłego oglądania
Anga(Ania)

1. Data: 2003-09-24 16:53:40

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

http://www.buntefenster.de/frame.htm
http://www.window-color-vorlagen.de/index2.htm

jeszcze tu popatrz

Monika (Hannover)

1. Data: 2003-09-24 17:08:43

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

jeszcze cos znalazlam

http://www.bastelfrau.de/ i tam Basteln i pozniej Malvorlagen
http://tweetys-windowcolor.de
http://www.hobbycorner.de/malvorlagen/gallery.php3?h
eaderindex=index_header.php
http://www.sesselpupser.net
a to dla inspiracji: http://www.grids-bastelecke.de/html/wicoundst.html

Monika (Hannover)

1. Data: 2003-09-24 21:17:25

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Obejrzyj sobie w kiosku czasopismo "Maly Artysta" lub "Window Color"wlasnie
wyszedl numer jesienny,masz tam gotowe szablony zarowno dla przedszkolakow
,jak i troszke starszych dzieci.
Pozdrawiam
Pusia ( zielonego jak oczko swietlika w mroku Bialegostoku)

(xxx) wzory motocykli Heritage
Coats
do bozeny z Krakowa
[materialy] dosc tanie kawalki aidy w Rzeszowie
[xxx] link - skleroza nie boli....